ترویج فرهنگ حسنه کاشت درخت با کمک دانش آموزان

عضو هیت مدیره انجمن دیده بان محیط زیست مسجدسلیمان بر کاشت درخت و مراقبت از آن‌ها با کمک دانش اموزان تاکید کرد.

محمدشهبازی عضو فعال محیط زیست و عضو هیت مدیره انجمن دیده بان محیط زیست مسجدسلیمان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، با اشاره به اهمیت فرهنگ سازی در زمینه حفاظت از محیط زیست گفت: کاشت نهال ودرخت از سوی دانش آموزان که به عنوان یک فرهنگ حسنه از طرف بزرگان دین اسلام هم به آن توصیه شده است، می‌تواند نقش اساسی در فرهنگ آفرینی ایفا کند.

او در ادامه باتاکید بر ترویج نهالکاری و مراقبت از آن‌ها با کمک دانش آموزان بیان داشت:  دانش آموزان در مرحله‌ای از زندگی هستند که آینده جامعه در دست آنان است.

شهبازی بیان داشت: تلاش برای حفظ محیط زیست را نشانه سپاس ازخالق بی همتا است چرا که محیط زیست میراث و امانتی بردوش بشریت است که اگر درست استفاده نشود ضرر آن به خود انسان‌ها برمی گردد.

عضو هیت مدیره انجمن دیده بان محیط زیست مسجدسلیمان تصریح کرد: شایسته است باریختن زباله درسطل‌های تعبیه شده در اطراف این مناطق نسبت به حفظ و صیانت از محیط سبز و زیبای خود همت کنیم.

فعال محیط زیست شهرستان مسجدسلیمان درابرازخرسندی در این زمینه از کلیه زحمات معلمین، دانش آموزان، مدیر مدرسه و محسن بزرکار که تداراکات این برنامه اردو تفریحی را فراهم کرده بود تشکر و قدرانی نمود.

انتهای پیام/م

توجه به محیط زیست با ترویج درختکاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.