نگاه ویژه بسیج سازندگی به محرومیت زدایی

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) البرز گفت: ده میلیارد تومان بودجه محرومیت زدایی و کمک ده میلیاردی نهادها و مردم را برای مبارزه با محرومیت هزینه می‌کنیم.

ترکاشوند، رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،  با بیان این که در سفر اخیر سردار سلامی، فرمانده سپاه کشور، درخواست افزایش بودجه حوزه محرومیت‌زدایی مطرح و مورد تأیید این مسئول کشوری قرار گرفت، گفت: مقرر شد ۱۰ میلیارد تومان تا پایان سال به این پروژه‌ها تخصیص یابد، همچنین با تعاملی که صورت گرفت در نظر داریم همین مقدار کمک از دستگاه‌ها، مردم و خیرین جمع کنیم و با ۲۰ میلیارد تومان به جدال با محرومیت  برویم. 

ترکاشوند افزود: این اعتبار صرف هزینه ساخت مدارس در مناطق محروم، آموزش و اشتغال، خرید جهیزیه، تحصیل جوانان و اقدامات این‌چنینی خواهد شد.

او افزود: از میان ۴۰ هزار پروژه تعریف شده کشوری حوزه بسیج سازندگی، هزار و ۲۰۰ پروژه به استان البرز تخصیص داده شده است.

رئیس بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع)، افزود: این پروژه‌های تعریف شده زودبازده و عامل‌المنفعه به‌شمار می‌روند.

ترکاشوند گفت: طی این پروژه‌ها که با حضور گروه‌های جهادی، خیرین و همه اقشار مردمی اجرایی شده، پل‌سازی مناطق محروم، بازسازی مساجد، تعمیر خانه‌های محروم و سایر اقدامات حوزه‌های عمرانی و فرهنگی در دستورکار داشته است.

انتهای پیام/ج.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.