امام جمعه موقت سمنان:

انسجام ملی رمز موفقیت کشور است

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در کشور گفت: وحدت و انسجام ملی خنثی کننده دسیسه دشمنان و رمز موفقیت کشور است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد امام جمعه موقت سمنان در خطبه‌های نماز جمعه ۱۵ آذرماه ۹۸ در سمنان با اشاره به اغتشاش‌های اخیر در کشور به بهانه افزایش قیمت بنزین گفت: وحدت و انسجام ملی خنثی کننده دسیسه دشمنان و رمز موفقیت کشور است.

او افزود: حوادث اخیر دشمنی آمریکا و خیانت بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بیش از پیش نمایان کرد، ولی وحدت و انسجام ملت ایران دشمنان را ناکام نمود.

امام جمعه موقت سمنان با انتقاد از حمایت سران فتنه که باز هم با دشمنان همراه شدند اظهار کرد: جنایت آمریکا کاملاً مشخص بوده؛ اما مهم این است که سران فتنه ۸۸ عده‌ای خودفروخته هستند که هنوز از خواب غفلت بیدار نشده‌اند.

حجت الاسلام غلامحسین مهدوی‌نژاد گفت: آن‌ها جای همدردی با شهدا و محکوم کردن جنایتکاران، با ضد انقلاب و سران اروپا و آمریکا همراه شده و به فکر تخریب اموال عمومی بودند تا آبروی نداشته خود را بیش از پیش نزد ملت ما ببرند.

او تصریح کرد: نیروی‌انتظامی، بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنار مردم نقش مهم در ناکامی دشمنان داشتند.

امام جمعه موقت سمنان گفت: سپاه با هوشیاری در صحنه حضور دارد و اجازه دست درازی به دشمنان را نمی‌دهد که سرنگونی پهپاد دشمنان گواه بر این است.

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد گفت: دین مبین اسلام تاکید بر مسئولیت‌پذیری دارد و انسان مسئولیت‌پذیر در قبال مردم، دین، همسایه، خانواده و جامعه خود را مسئول می‌داند و در زمانی که مردم در گرفتاری و فشار به‌سر می‌برند آرامش را بر خود حرام می‌داند.

او به ضرورت ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه تأکید کرد و افزود: همه ما نسبت به افراد جامعه خود مسؤول هستیم و مال‌اندوزی و تلاش برای منفعت فردی خویش، روش خوبی نیست و باعث شکاف طبقاتی می‌شود.

امام جمعه موقت سمنان ضمن گرامیداشت شانزدهم آذر، روز دانشجو و نقش دانشجویانی که برابر توطئه‌ها ایستادگی کردند و به شهادت رسیدند، افزود: امروز دانشجویان نقش مهمی در عمران، آبادی و خودکفایی کشور دارند.

حجت الاسلام مهدوی‌نژاد تصریح کرد: امروز هم کشور نیازمند درایت دانشجویان در قبال توطئه دشمنان است و این قشر باید هوشیار باشند تا استکبار جهانی که از ایران مأیوس شده دوباره هوای برگشتن نداشته باشد.

انتهای پیام / ر

برچسب ها: نماز جمعه ، سپاه ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار