سجاد کاظم زاده گفت: برگزاری اردو‌های تدارکاتی مشترک در ایران به روند روبه رشد تیم ملی بوکس کمک خواهد کرد.

برگزاری اردوهای تدارکاتی به روند رشد تیم ملی کمک می کندسجاد کاظم زاده ملی پوش بوکس کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: برگزاری اردو‌های تدارکاتی به روند رو به رشد تیم ملی کمک می‌کند. فدراسیون و کادر فنی تیم ملی بوکس تلاش کرده اند تا اردوی خوبی را برای ما تشکیل دهند. سطح فنی بوکسور‌های ترکیه  که در ایران حضور داشتند، خوب بود. تاکنون  بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم این روند ادامه دار باشد.

او گفت: شنبه هفته آینده با تیم نیجریه یک اردو مشترک خواهیم داشت. همچنین قرار است که اگر شرایط محیا شود با تیم گرجستان هم اردو تدارکاتی داشته باشیم. در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریف گرجستانی مسابقه دادم که سطح کیفی خوبی داشت.

ملی پوش بوکس عنوان کرد: از لحاظ کیفی سطح بوکسور‌های کشورمان نسبت به قبل بهتر شده و رقبای قدرتمند ما برای کسب سهمیه المپیک از کشور‌های آسیایی است. تیم ملی تمام تلاش خود را برای کسب سهمیه المپیک می‌کند. شرایط برای بوکس نسبت به قبل بهتر شده است.

کاظم زاده در پایان بیان کرد: وضعیت مالی بوکسور‌ها خوب نیست و امیدوارم مسئولان برای پیشرفت بوکس حمایت‌های بیشتری کنند. مطمئن باشید که اگر حمایت‌های مالی بیشتر شود انگیزه بازیکنان هم به مراتب بیشتر خواهد شد.


بیشتر بخوانید: ثوری: مسائل حاشیه‌ای تمرکز فدراسیون بوکس را برهم می‌زند


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون بوکس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار