گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی دانشگاه رازی به بهره برداری رسید

رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی گفت: افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی را پروژه‌ای ارزشمند و حاصل تلاش دانشجویان است.

گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی دانشگاه رازی به بهره برداری رسیدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  علی بهشتی‌آل‌آقا رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی گفت: بسیار خرسندم و افتخار می‌کنم که امروز شاهد حضور دانشجویانی هستیم که به خودباوری رسیده‌اند تا بتوانند از عرصه علم به عرصه عمل پا بگذارند.

او افتتاح گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه رازی را پروژه‌ای ارزشمند و حاصل تلاش دانشجویان دانست و افزود: طراحی و روند احداث این پروژه توسط دانشجویان به انجام رسیده و ما در بخش‌هایی که نیاز بود از نظر علمی راهنمایی و مشاوره لازم را ارائه دادیم.

 بهشتی‌آل‌آقا تاکید کرد: افتتاح این پروژه هدف نهایی و نقطه غایی ما نیست بلکه ابتدای یک راه بلندی است که امیدواریم دانشجویان دیگر با الگو گرفتن از دانشجویان امروز به این خودباوری برسند و بتوانند از عرصه علم به عرصه عمل و کارزار تولید و فناوری پا بگذارند، از خداوند متعال یاری می‌طلبیم و امیدواریم در آینده شاهد افتتاح پروژه‌های مشابه در دانشگاه به ویژه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی باشیم و دانشگاه به اهداف والای خود دست یابد.

او در خصوص پروژه گلخانه گل‌های زینتی و گلدانی توضیح داد: ما ۱۰۰۰ مترمربع عرصه را در اختیار دانشجویان متقاضی قرار دادیم که از این مقدار ۵۰۰ مترمربع به سازه گلخانه تبدیل شد و ما علاوه بر پشتوانه علمی، زیرساخت‌هایی مانند آب، برق، گاز و سیستم گرمایش و سرمایش را تامین کردیم، ضمن اینکه دانشجویان تسهیلاتی را از بانک رفاه دریافت کردند.

انتهای پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار