اجرای نمایش کودک ماجرای ناآباد از امروز در لنگرود

نمایش کودک ماجرای ناآباد از امروز در لنگرود اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، سهراب مقدسی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود گفت: نمایش کودک ماجرای ناآباد از امروز تا ۲۲ آذرماه در سالن شهید املاکی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به‌روی صحنه می‌رود.

او افزود: نمایش ماجرای ناآباد به نویسندگی عبدالله بهادری و کارگردانی سیده مائده هوشیار، با مجوز رسمی از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در دو شیفت صبح (ویژه مدارس) و عصر (ویژه خانواده‌ها) در لنگرود اجرا می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود، با بیان اینکه این نمایش مناسب گروه سنی کودک و نوجوان است و خانواده‌ها به‌همراه فرزندانشان می‌توانند از آن دیدن کنند، افزود: نمایش ماجرای ناآباد، ماجرای لوازم‌التحریر و عروسک‌های ایرانی است که در این دوره کمتر مورد استفاده بچه‌ها قرار گرفته و گرایش کودکان در حال حاضر به گوشی و تبلت و بازی‌های کامپیوتری است.

سهراب مقدسی گفت: احمد شریفی، جواد سوادی، نسترن مرزبان، مجتبی سارمی، ندا عباس‌پور، فاطمه شعبانی و مائده هوشیار در این نمایش ایفای نقش خواهند کرد.

او تصریح کرد: علاقه‌مندان برای هماهنگی می‌توانند با شماره ۰۹۱۱۹۴۵۲۱۳۷ تماس گرفته و یا با مراجعه به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان لنگرود به آدرس پارک فجر اقدام به تهیه بلیط کنند.

 

انتهای پیام/م.ع

برچسب ها: وزارت ارشاد ، نمایش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.