معرفی رسمی اعضای خانواده Nova 6 شرکت هوآوی

هوآوی در جدیدترین اقدام خود سه ویدئوی معرفی برای اعضای خانواده Nova 6 منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هوآوی از خط تولید جدید خود به صورت رسمی رونمایی کرد. این خط تولید شامل خانواده نوا ۶ - Nova 6 می‌شود. این خانواده جذاب دارای سه عضو است که یکی از آ‌ن‌ها مانند همیشه نسخه معمولی است. یکی از دو نسخه دیگر از اینترنت نسل پنجم 5G پشتیبانی می‌کند و این در حالی است که یک نسخه میان‌رده نیز برای این خانواده در نظر گرفته شده است که نام آن کمی شبیه محصولات میان‌رده اپل است؛ این گوشی جدید Nova 6 SE نام دارد.

هوآوی به تازگی چند ویدئو پرومو از این گوشی‌ها منتشر کرده است که اطلاعات کاملی از دستگاه‌های جدید این شرکت در دسترس ما قرار می‌دهند. در این ویدئو‌ها به وضوح می‌توان طراحی، دوربین‌ها و تراشه‌های استفاده شده در خانواده جدید هوآوی را مشاهده کرد.

هوآوی نوا ۶ 5G 

مسئله‌ای که در ویدئو تبلیغاتی تمرکز بیشتری روی آن شده، دوربین جلویی دوگانه نوا ۶ 5G است که در یک حفره درون نمایشگر بیضی شکل قرار گرفته و برای ثبت بهترین سلفی‌ها آماده است. این دوربین ثانویه دارای یک لنز اولترا واید ۱۰۵ درجه‌ای است که برای جا دادن افراد بیشتر در عکس سلفی واقعا مفید است.

همچنین گوشی جدید هوآوی دارای دو دوربین پشتی است که یکی از آن‌ها اصلی و دیگری لنز اولترا واید است. شوتر اصلی ۳۲ مگاپیکسلی بوده و دارای سنسوری با دیافراگم f/2.2 است. در کنار آن یک لنز اولترا واید ۸ مگاپیکسلی نیز وجود دارد تا ترکیب قدرتمندی را تشکیل دهد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی می‌توان به توانایی پشتیبانی از اتصال 5G و داشتن پردازنده Kirin 990 SoC اشاره کرد.

هوآوی نوا ۶

عضو دیگر این خانواده نوا ۶ است که توسط یکی از افراد معروف چینی به نام جکسون یی تبلیغ شده است. ستارگان تبلیغاتی این گوشی طراحی شیشه‌ای و دوربین آن هستند. گوشی دیده شده در این تبلیغ بسیار زیبا است و دوربین کارآمدی نیز دارد. می‌توان آن را یکی از بهترین‌ها در دنیای فناوری دانست.

هوآوی نوا ۶ SE

در آخر نیز گوشی نوا ۶ SE معرفی شده است که تمرکز تولید آن روی دوربین چهارگانه این دستگاه است. البته دو قابلیت دیگر آن نیز در این ویدئو تبلیغاتی برجسته شده است که طراحی دارای حفره درون صفحه نمایش و شارژ سریع ۴۰ واتی را شامل می‌شود. البته در طول ویدئو تبلیغاتی ما به صورت کوتاه می‌توانیم تراشه Kirin 810 و سه رنگ موجود آن را که شامل سبز، گاردیانت و مشکی می‌شود را مشاهده کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها: شرکت هوآوی ، نوا 6
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.