رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری روز دانشجو را به جامعه علمي و دانشگاهي تبريک گفت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مجید شیرانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی، خدمات بهداشتی و درمانی چهارمحال و بختیاری ضمن گراميداشت سالگرد حماسه ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲، روز دانشجو را به جامعه علمي و دانشگاهي کشور به خصوص دانشجويان عزيز تبريک گفت.

او گفت: ۱۶ آذر یادآور  پایمردی و رشادت هاي دانشجوياني است که فرياد ضد استکباري ملت ايران را به گوش جهانيان رساندند.

شیرانی افزود: دانشجویان شانزدهم آذر با شهادت خود به جهانیان فهماندند؛ ایرانیان از هر قشري در برابر استعمار، استکبار و دخالت بيگانگان همچون سروي استواري ايستاده اند و براي استقلال کشور حاضر به نثار جان خود نيز هستند.

او اظهار داشت: امید است در شرایط کنونی نیز تک تک اعضاء جامعه علمي کشور بويژه قشر دانشجو با حضور هشيارانه در عرصه هاي مختلف و با تلاش در راستاي پيشبرد اهداف مقدس جمهوري اسلامي ايران ، کشور عزيزمان را در رسيدن به جايگاه واقعيش ياري نمايند.

شیرانی ادامه داد: بدون شک دانشجويان با بهره گيري از ظرفيت ها و پتانسيل هاي موجود مي توانند با تبديل نمودن تهديدها به فرصت، موجبات پيشرفت همه جانبه کشور را فراهم نمايند.

او در ادامه: توفیقات روزافزون دانشجویان عزیزان را در همه امور فردی و اجتماعی به ويژه در عرصه فعاليت‌هاي علمي، پژوهشي، فرهنگي و اجتماعي از خداوند متعال مسالت نمود .

شیرانی در پایان نیز ضمن تقدیر از زحمات تمامی اساتيد، اعضاي هيئت علمي، مديران گروه هاي آموزشي، کارشناسان و کارکنان فعال در حوزه آموزش براي اين عزيزان آرزوي صحت و سلامتي نمود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار