گیر افتادن وحشتناک عابرپیاده وسط خیابان

گاهی اوقات تنبلی در استفاده از پل عابرپیاده، عابران را به دردسر بزرگی می‌اندازد.

گیر افتادن وحشتناک عابر پیاده وسط خیابانبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، استفاده از پل عابرپیاده برای عبور از اتوبان‌ها یا خیابان‌ها مورد اطمینان‌ترین و امن‌ترین راه برای رفتن به آن طرف خیابان است. اما گاهی اوقات عابران در استفاده از این وسیله تنبلی به خرج می‌دهند و برای عبور سریع‌تر ترجیح می‌دهند از وسط اتوبان و از روی نرده‌ها عبور کنند و خود را به سرعت به آن طرف برسانند غافل از اینکه ممکن است هرگز به مقصد نرسند و یا مانند این شهروند چینی با تاخیر  و دردسر بیشتری به آن طرف اتوبان برسند.

در ویدئو زیر که مربوط به دوربین‌های نظارتی در خیابان است، زن چینی را که عجله زیادی برای رسیدن به طرف دیگر اتوبان دارد مشاهده می‌کنید. این زن که قصد کرده بود تا از پل هوایی استفاده نکند در نهایت از وسط خیابان عبور کرد. او از نرده‌های وسط خیابان بالا رفت و طی یک حرکت نمایشی که بیشتر شبیه نمایش سیرک‌بازان بود، سرش بین نرده‌ها گیر کرد.

این عابر با این کار نه تنها زودتر به مقصد نرسید بلکه خود را به دردسر دردناکی هم انداخت. در نهایت امدادگران به کمک او شتافتند و با بریدن نرده سر عابر بی‌قانون را از بین میله‌ها آزاد کردند.

انتهای پیام/

برچسب ها: عابر پیاده ، خیابان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار