کالدرون بهتر از گزینه احتمالی تیم ملی فوتبال ایران

عملکرد سرمربی آرژانتینی تیم فوتبال پرسپولیس در لیگ نوزدهم بهتر از برانکو ایوانکوویچ کروات است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در چارچوب هفته سیزدهم رقابت‌های لیگ برتر با ۳ گل از سد ذوب آهن اصفهان گذشت و موفق شد در جدول رده بندی به حریفان صدر جدولی نزدیک‌تر شود.

برد سه گله سرخ‌ها سبب شد تا تیم گابریل کالدرون آمار گلزنی خود را بهتر و از میانگین یک گل در هر بازی عنور کند. آن‌ها اکنون با ۱۴ گل جزو برترین خط حمله‌های لیگ هستند و یک پله بالاتر از تیم برانکو ایوانکوویچ در لیگ هجدهم و شانزدهم قرار دارند. البته در لیگ  هفدهم آمار گلزنی تیم برانکو بهتر از کالدرون است.


بیشتر بخوانید: گاف بزرگ در لیست دیدار پرسپولیس و ذوب آهن + عکس


پرسپولیس فصل گذشته در ۱۲ بازی توانست ۱۳ گل بزند و ۲۴ امتیاز نیز کسب کند و در لیگ شانزدهم نیز با همین تعداد گل ۲ امتیاز بیشتر گرفت. نکته جالب این است که سرخ‌ها حالا با یک گل بیشتر، ۲۲ امتیاز دارند.

شاگردان گابریل کالدرون در لیگ نوزدهم یک برد پنج گله مقابل شاهین دارند و مقابل ذوب آهن به دومین برد پرگل هم دست یافتند و سبب شد تا سرمربی آرژانتینی بالاتر از برانکو قرار بگیرد.

حمید درخشان، پیشکسوت فوتبال ایران در این باره گفت: تیم کالدرون با حضور نفرات زیاد، هجومی بازی می‌کند و این موضوع بسیار خوب است. این تیم در بخش حمله کارایی بهتری دارد و می‌تواند به سود هواداران پرسپولیس باشد.

او افزود: با گذشت زمان، کالدرون ترکیب پرسپولیس را شناسایی کرده و این موضوع خوب است. البته اگر من سرمربی بودم، کامیابی نیا را به جای ربیع خواه بازی می‌دادم، زیرا کارایی بیشتری دارد و البته حضور بشار رسن خیلی توانست به تیم کمک کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار