۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان فرسوده اند

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: ۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان فرسوده هستند.

۴۷ دستگاه از ماشین آلات راهداری همدان فرسوده اندآرش آزادی، رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان با بیان اینکه این فرسودگی، عملیات راهداری را با مشکل مواجه کرده است،افزود: هم اکنون میانگین سن ماشین آلات سنگین این اداره کل ۲۶ ، نیمه سنگین ۲۷  و سبک ۲۵ سال است.

او افزود: هم اکنون ۴۱۰ دستگاه ماشین آلات و تجهیزات، زیر نظر راهداری استان همدان وجود دارد که از این تعداد تنها ۳۶۳ دستگاه فعال و آماده به کار است.

آزادی ادامه داد: ۳۲ دستگاه از ماشین آلات این مجموعه نیز از رده خارج شده اند.

رئیس اداره ماشین آلات و تجهیزات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان در خصوص بازسازی ۱۸ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و سنگین این اداره کل ابراز داشت: ۸ دستگاه ماشین آلات سنگین شامل بولدوزر، لودر و گریدر و ۱۰ دستگاه نیمه سنگین شامل کامیون مایلر و کامیون بنز ۹۱۱ این اداره بازسازی شدند.

این مسئول همچنین  تأکید کرد: برای نگهداری و بازسازی  ماشین آلات راهسازی و راهداری استان همدان سالیانه بیش از ۶۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

آزادی اضافه کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی موجود به نظر می‌رسد جایگزین کردن این ماشین آلات از نظر هزینه و بهره وری همکاران از مهمترین موضوعاتی است که باید به آن توجه شود.

انتهای پیام/ د 

برچسب ها: وزارت راه ، راهداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار