امیرآبادی زاده مطرح کرد؛

حل معضلات اجتماعی با همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی

معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ حل معضلات اجتماعی را در گرو همدلی و هم افزایی همه دستگاه‌های اجرایی دانست.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جعفر امیرآبادی زاده معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۸ با اشاره به شعار تهران شهری برای همه گفت: با تشکیل جلسه‌ای با حضور کارشناسان دفاتر نوسازی با نمایندگان دستگاه‌های اجرایی درخصوص کارگروه اجتماعی در حوزه ستاد بازسازی و بازآفرینی، مشکلات محلات در حیطه آسیب‌های اجتماعی، کمبود سرانه آموزشی و فرهنگی، کمک به نیازمندان، دوره‌های فنی و حرفه‌ای مورد بررسی قرار گرفت تا بتوان مسائل شاخص حوزه اجتماعی و فرهنگی طبق برنامه توسعه محلات در خانواده ها، جامعه، جوانان و ... که از دغدغه‌های امروز جامعه است را هموار ساخت.

امیرآبادی زاده افزود: برای پیشگیری و رسیدگی به مسائل موجود نیازمند همدلی و هم افزایی، همکاری تمامی بخش‌ها و واحد‌ها هستیم تا بتوان از تمامی ظرفیت‌ها و دستگاه‌های اجرایی برای رسیدن به اثربخشی مطلوب بهره ببریم.

گفتنی است در این نشست معاون امور اجتماعی و فرهنگی منطقه، شهردار ناحیه ۲، رئیس کمیته امداد، نمایندگان مراکز بهداشت و درمان منطقه، دفتر توسعه محله‌ای سازمان نوسازی، محققان و پژوهشگران حوزه علوم اجتماعی و جامعه شناسی، مدیرمحله وحیدیه به نمایندگی از مدیران محلات، نماینده ستاد بازآفرینی کلانشهر تهران و جمعی از مدیران منطقه‌ای شهرداری منطقه حضور داشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار