احمدی: فدراسیون فوتبال هیچ توجهی به فوتسال ندارد/ از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم

بازیکن گیتی پسند اصفهان گفت:به دلیل حرکاتی که در دیدار مقابل شهروند ساری انجام دادم از جامعه داوری عذرخواهی می‌کنم.

حمید احمدی بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره بخشیده شدن محرومیتش از سوی کمیته استیناف فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با توجه به قانونی که در فوتسال وجود دارد اگر بازیکنی پس از گذشت سه ماه از محرومیتش اظهار ندامت کند، کمیته استیناف آن بازیکن را می بخشد و با توجه به اینکه مسئولان باشگاه گیتی پسند در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادند کمیته استیناف با رای ما موافقت کرد و قرار شد که از این پس برای گیتی پسند به میدان بروم.


بیشتر بخوانید: ناظم‌الشریعه: با تعامل حداکثری باید از همه ظرفیت‌های اردوی آخر استفاده کنیم


او افزود: لازم است از جامعه داوری به خصوص وحید عرض پیما (داور دیدار ۲ تیم گیتی پسند اصفهان و شهروند ساری) عذرخواهی کنم و همچنین از حرکتی که در بازی با شهروند ساری به خاطر عصبانیت انجام دادم، کاملاً پشیمان هستم و امیدوارم دیگر شاهد چنین صحنه‌هایی نباشیم.

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره بازی دیروز این تیم برابر سوهان محمد سیما قم که با برتری گیتی پسند به پایان رسید بیان کرد: بازی دیروز ما یک دیدار بسیار سخت و نفسگیری بود و با توجه به اینکه ملی پوشان ما تازه از مسابقات مشهد آمده بودند کمی خسته بودیم و نتوانستیم بازی  خوبی از خود به نمایش بگذاریم، اما خدا را شکر که موفق شدیم سه امتیاز کامل بازی را کسب کنیم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره قرعه کشی جام ملت‌های آسیا و همگروهی کشورمان با تایلند، عربستان و کره جنوبی گفت: امسال در گروه بسیار سختی قرار گرفته ایم و تیم‌هایی که با ما همگروه هستند از همین حالا خود را آماده مسابقات جام ملت‌های آسیا می کنند. تیم ملی عربستان ۲ بازی تدارکاتی با تیم ملی آرژانتین برگزار کرده و همچنین تایلند که از رقبای اصلی ما در این مسابقات است و کره جنوبی هم که همیشه در آسیا جزء تیم‌های خوب این قاره بوده است و همین نشان می‌دهد که امسال کار ما در جام ملت‌های آسیا نسبت به دوره‌های گذشته کمی سخت‌تر است.

او افزود: امیدوارم در این چند ماه که به آغاز مسابقات جام ملت‌ها باقی مانده است فدراسیون فوتبال از تیم ملی فوتسال بیشتر حمایت کند تا با برگزاری بازی‌های تدارکاتی خوب و مناسب بتوانیم با آمادگی کامل به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شویم. همان طور که می‌دانید نزدیک به سه سال است که بازیکنان تیم ملی پاداش‌های خود را نگرفته اند. گویا کسی حواسش به تیم ملی فوتسال نیست. امیدوارم مسئولان فدراسیون فوتبال توجه بیشتری به تیم ملی داشته باشند، زیرا هدف بازیکنان و کادر فنی تیم ملی این است که در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا بتوانیم بهترین عملکرد خود را نشان دهند.


بیشتر بخوانید: برد پُر گل تیم ملی فوتسال ایران مقابل اسلواکی


احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره بازی با تیم‌های بزرگ دنیا از جمله اسپانیا و آرژانتین هم گفت: اگر می‌خواهیم در جام ملت‌ها موفق باشیم بابد با تیم‌های طراز اول دنیا مثل اسپانیا، آرژانتین و برزیل بازی کنیم، زیرا در مصاف با این تیم‌ها که نقاط قوت و ضعف تیم ملی مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن تیم ملی فوتسال درباره جام ملت‌های آسیا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار