فیروزنیا در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

دستگیری ۵ شکارچی غیر مجاز در فیروزکوه

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه از دستگیری ۵ شکارچی غیر مجاز در مناطق تحت مدیریت شهرستان خبر داد.

فرشاد فیروزنیا سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، با اعلام خبر دستگیری شکارچیان غیرمجاز در فیروزکوه اظهار کرد: ماموران اجرایی این اداره حین گشت و کنترل در منطقه شن دره روز گذشته به دو نفر شکارچی برخورد کردند که به علت نداشتن پروانه شکار پرندگان استان تهران، مرتکب تخلف شکار غیر مجاز شدند.

او در ادامه بیان کرد: از متخلفان یک قبضه اسلحه ساچمه زنی با ده تیر فشنگ سلاح مربوطه، لاشه دو قطعه کبک وحشی و یک قطعه باقرقره وحشی کشف و ضبط شد.

فیروزنیا همچنین به دستگیری سه نفر شکارچی غیرمجاز در منطقه حفاظت شده کاوه ده واقع در کبوتر دره اشاره داشت، عنوان کرد: خوشبختانه این شکارچیان قبل از اقدام به شکار دستگیر شدند و از آن‌ها تعداد سه قبضه اسلحه ساچمه زنی با ۴۴ تیر فشنگ سلاح مربوطه کشف و ضبط شد.


بیشتر بخوانید: شکارچیان غیرمجاز حیات وحش ورجین به دام افتادند


او ادامه داد: متخلفان پروانه شکار پرنده استان سمنان را داشتند که بدون در نظر گرفتن خط مرزی وارد استان تهران و مرتکب تخلف شروع به شکار شدند.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان فیروزکوه با اشاره به اینکه متهمان پرونده بعد از واریز ضرر و زیان وارده به همراه پرونده تخلف به دادستانی شهرستان فیروزکوه معرفی شدند، گفت: در سال جاری هیچ گونه پروانه شکار پرنده در استان تهران صادر نشده و در صورت مشاهده شکار پرنده برابر قانون با متخلفان برخورد می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار