ادامه لرزش‌های مرکل این بار در لهستان+ عکس و فیلم

ماجرای بیماری صدراعظم آلمان پس از چند ماه بار دیگر سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی دیلی میل، آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان روز گذشته حین بازدید از اردوگاه کار اجباری آشویتس در لهستان تعادل خود را از دست داد و بار دیگر توجه رسانه‌ها را به بیماری احتمالی‌اش جلب کرد.

او پس از اعطای تاج گل به قربانیان آشویتس در حالی که قصد داشت مکان را ترک کند تعادل خود را از دست داد و نزدیک بود زمین بخورد.

این نخستین بار نیست که مرکل ۶۵ ساله در مراسم‌ رسمی دچار لرزش یا عدم تعادل می‌شود. از اواسط ژوئن سال جاری میلادی، صدراعظم آلمان با مشکل رعشه روبرو شده است.

ادامه لرزش‌های مرکل این بار در لهستان+ عکس و فیلم

نخستین بار در دیدار با «ولادیمیر زلنسکی»، رئیس‌جمهور جدید اوکراین بود که تمام بدن مرکل به شدت شروع به لرزیدن کرد. مقامات دفتر او اعلام کردند این حالت به دلیل گرمای هوا و کم‌آبی و به تبع آن تشنگی بوده و پس از نوشیدن آب، مشکل مرکل رفع شده است. اما حدود یک هفته بعد، حین دیدار با «فرانک والتر اشتاین مایر»، رئیس‌جمهور آلمان، بار دیگر مرکل دچار لرزش‌های شدید شد. این بار مقامات دفتر او «دلایل روانشناختی» را دلیل اصلی این اتفاق عنوان کردند.

ادامه لرزش‌های مرکل این بار در لهستان+ عکس و فیلم

در ماه ژوئیه نیز سومین رعشه و لزرش شدید مرکل در مراسم استقبال از نخست‌وزیر فنلاند روی داد. پس از این رویداد، او وضع سلامتی خود را خوب توصیف کرد و اعلام کرد جای هیچ نگرانی وجود ندارد. با این حال، پس از سومین لرزش، مرکل در مراسم‌های رسمی نشسته حضور می‌یابد، حرکتی که برخی از پروتکل‌های مربوط به مراسمی از این دست را نقض می‌کند.

در حاشیه نشست گروه ۲۰ هم مرکل رفتاری غیرطبیعی از خود نشان داد که لنز دوربین‌ها آن را ثبت کرد. او پس از تنظیم ساعت با پوتین، به سمت مخالف صندلی خود حرکت کرد که با اشاره رئیس‌جمهور روسیه برگشت و راه درست به سوی آن طرف میز را پیدا کرد.

همچنین، مرکل که چند روز قبل در همایش تجارت و امنیت دیجیتال حضور یافته بود، هنگام رفتن روی صحنه برای سخنرانی، پایش با پله برخورد کرد و افتاد.

روزنامه بیلد آلمان پیشتر گزارش داد مرکل از زمان اولین لرزش خود تحت آزمایش‌های گسترده پزشکی قرار گرفته است. این موضوع نگرانی‌هایی را در خصوص وضعیت سلامتی او مطرح کرده و بحث‌های درون حزبی درباره کناره گیری زودتر از موعد صدراعظم را تشدید کرده است.

آنگلا مرکل که چهارمین دوره صدراعظمی خود را پشت سر می‌گذارد اعلام کرده در سال ۲۰۲۱ پس از پایان دوره چهارم صدراعظمی‌اش، سیاست را کنار می‌گذارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: آلمان ، لهستان ، لرزش مرکل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Sarbaz,e Iran
۰۳:۴۶ ۱۷ آذر ۱۳۹۸
حضرت عزرائیل داره دنبال صدراعظم آلمان میگرده ، اما خب خانم آنگلا مرکل همچنان پافشاری می‌کنه و میگه تصمیم نداره تا دوسال دیگه از قدرت کناره گیری کنه ! جلل الخالق .
آخرین اخبار