معرفی اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان مازندران

اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان مازندران با حضور رئیس کل دادگستری استان منصوب شدند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری استان، امروز در اولین جلسه اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان، بر لزوم رعایت مقررات و ضوابط عرصه خبررسانی تاکید کرد و گفت: با رعایت آداب حرفه‌ای و عدم وقوع جرم در حوزه رسانه، دادگاهی نیز در این خصوص تشکیل نمی‌شود که تحقق این مهم در ارتقای کیفیت اطلاع رسانی بسیار موثر خواهد بود.

او با بیان اینکه اصحاب رسانه باید مورد توجه و حمایت قرار گیرند تا به رسالت مهم خود به بهترین شکل ممکن عمل کنند، ادامه داد: مسئولین باید از رسانه‌ها حمایت کنند و در مقابل اصحاب رسانه نیز باید در انجام رسالت خود در مقابل دشمن فریب نخورده و اصحاب خیر باشند تا برای مردم دغدغه و زحمت ایجاد نشود.

حجت الاسلام اکبری با تاکید بر این مطلب که انتشار یک خبر بد یا شایعه می‌تواند جامعه را تحت تاثیر قرار دهد، افزود: رسانه‌ها به دلیل جایگاهی که دارند همواره مورد توجه اصحاب قدرت بوده اند و اصحاب رسانه باید در مقابله با توطئه دشمن هوشیار باشند.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه فضای مجازی در استان به طور کاملا جدی رصد می‌شود، به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: اصحاب رسانه نقش مهمی در تشویق و ترغیب مردم و همچنین تببین وظایف و جایگاه مجلس بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری افزود: اصحاب رسانه نظرات و موارد مورد نظر خود در خصوص مشکلات جامعه را با راهکار به دستگاه قضایی استان ارائه کنند و قطعاً این موارد مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

در ادامه جلسه احکام اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان مازندران اهداء شد و بر این اساس حجت الاسلام والمسلمین علی غفاری، محمد ابراهیمی، حمید رضا هراسانی، عبدالله ملکی، صادق رنجبر، عباس رمدانی، علی خانلری، کوروش یوسفی ساداتی، مجتبی کواکبیان، عباس زارع، نصرالله دریابیگی، عادل طهماسبی، علیرضا مردان شاهی و تورج نائیج پور به عنوان اعضای جدید هیات منصفه مطبوعات استان مازندران معرفی شدند.

انتهای پیام/ ک
برچسب ها: مطبوعات ، دادگستری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار