انصارالله یمن: ادعا‌های آمریکا در خصوص توقیف کشتی ایرانی صحت ندارد

یک عضو شورای سیاسی انصارالله یمن گفت ادعای آمریکایی‌ها در خصوص توقیف یک کشتی ایرانی نادرست است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، عضو شورای عالی سیاسی یمن امروز شنبه اعلام کرد ادعای مقامات آمریکایی در خصوص توقیف یک کشتی ایرانی که حامل قطعات موشک و به سوی یمن در حال حرکت بود، نادرست است.

محمد علی الحوثی در مراسم افتتاح مجمع پزشکی مصدومان در صنعا، پایتخت یمن گفت: دشمن اجازه ورود کشتی‌های نفتی و یا دارو را نمی‌دهد، پس چطور یک کشتی حامل موشک می‌توانست (به یمن) برسد؟

وی در ادامه افزود ملت یمن ثابت کرد هاله رسانه‌ای تشکیل شده برای سلاح‌های آمریکایی درست نیست و فایده‌ای ندارد و نه سامانه تاد و نه پدافند‌های هوایی دیگر، فایده‌ای برای سعودی‌ها نخواهد داشت.

عضو شورای انصارالله یمن از عربستان و امارات خواست تا تجاوز خود را متوقف کرده و اقدام به رفع محاصره نمایند؛ در غیر این صورت، ملت یمن قدرت این را دارد که آن‌ها را با قدرت موشکی و پهپادی پشیمان کند.

وی همچنین اعلام کرد نمی‌توان ننگ را از تسلیحات آمریکایی که مبارزان یمنی را در خاک می‌افکنند، پاک کرد.

این مقام یمنی با محکوم کردن اقدام خزانه داری آمریکا در قراردادن نام عراقی‌های مقاوم و قهرمان در فهرست این سازمان و تروریست خواندن آنها، گفت: تروریسم واقعی، تروریسم آمریکاست که ملت ما را می‌کشد و در محاصره قرار می‌دهد؛ همچنانکه ملت عراق را کُشت و در محاصره قرار داد.

آمریکا اخیرا مدعی شد یک کشتی حامل مقادیر زیادی از قطعات موشک‌های هدایت‌شونده ایرانی را که برای صنعا ارسال می‌شد، کشف و ضبط کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار