نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس برگزار شد

نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل برگزار شد و مدیر و سرمربی تیم هم در این جلسه حضور یافتند.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، جلسه انصاری فرد، مدیر عامل باشگاه پرسپولیس با پیروانی و کالدرون امروز عصر و از ساعت ۱۵:۳۰ در باشگاه برگزار شد. همچنین قرار بود جلسه هیات مدیره و مدیر عامل هم ساعت ۱۶:۳۰ امروز برگزار شود. به همین دلیل انصاری فرد از کالدرون و پیروانی دعوت کرد در جلسه هیات مدیره حضور یافته و گزارشی را ارائه کنند.

در آغاز نشست، هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس، حمایت خود از سرمربی و کادر فنی را اعلام داشته و از تلاش‌های کالدرون، پیروانی و دیگر اعضای کادر تیم و بازیکنان تقدیر و تشکر کردند.

نشست اعضای هیات مدیره و مدیر عامل پرسپولیس برگزار شد

کالدورن هم در این جلسه به اتفاق خواگین، از طریق نمایشگر گزارش ویژه‌ای را ارائه کرده و طبق داده‌ها و آمار‌ها و همجنین تصاویر درباره وضعیت فنی تیم و همچنین لیگ ایران و رقبا مطالب و موضوعات مهمی را ارایه کرد.

کالدرون درباره مالکیت توپ، دوندگی، شوت‌زنی، فاز دفاع و حمله و وضعیت تیم طبق آمار‌ها و تصاویر گزارش ویژه‌ای داد و درباره برنامه هایش برای آینده تیم هم صحبت کرد و از تلاش شاگردانش تقدیر کرد.

در ادامه برخی اعضای هیات مدیره درباره برخی مسایل مدنظر سوالاتی را با کالدرون و پیروانی در نظر گذاشته و توضیحات لازم از سوی آن‌ها داده شد و درباره برخی مسایل نیز خواگین صحبت کرد. کالدرون درباره کادر تیمش نیز صحبت کرد و از زحمات شان تقدیر کرد.

در ادامه این جلسه که با حضور مدیر عامل و هیات مدیره برگزار شد درباره مسائل مربوط به امورات کلان از جمله برنامه‌های اقتصادی انجام شده بحث و تبادل نظر شد و در بخشی از جلسه نیز حسین قدوسی مدیر روابط عمومی و مشاور مدیر عامل باشگاه گزارشی را به اعضا ارائه کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از پرسپولیس تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.