هفته چهاردهم بوندس لیگا؛

پیروزی ارزشمند مونشن گلادباخ برابر بایرن مونیخ با طعم تثبیت صدر نشینی

رقابت‌های بوندس لیگا امشب با برگزاری ۶ دیدار هم زمان پیگیری شد.

پیروزی ارزشمند مونشن گلادباخ برابر بایرن مونیخ با طعم تثبیت صدر نشینی / برد‌های پر گل دورتموند و لایپزیش برابر حریفانبه گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،رقابت‌های هفته چهاردهم بوندس لیگا امشب با برگزاری ۶ دیدار هم زمان از ساعت ۱۸ در روز دوم پیگیری شد و در مهم‌ترین دیدار آن تیم‌های فوتبال مونشن گلادباخ صدرنشین و بایرن مونیخ رده چهارهمی به میزبانی گلادباخی‌ها با هم بازی کردند که در پایان این تیم فوتبال مونشن گلادباخ بود که موفق شد با نتیجه ۲ -۱ برنده بازی باشد تا با ۳۱ امتیاز جایگاهش در صدر جدول رده بندی را تثبیت کند. بایرن هم با این باخت ۲۴ امتیازی باقی ماند با ۲ پله سقوط در جایگاه بیست و ششم قرار گرفت.  

تیم‌های فوتبال لایپزیش و هافن هایم هم در دیگر دیدار مهم امشب با هم بازی کردند که در پایان این تیم میزبان یعنی لایپزیش بود که با نتیجه ۳ -۱ برنده بازی شد. آن‌ها با این برد ۳۰ امتیازی شدند و در جایگاه دوم جدول رده بندی قرار گرفتند. دورتموند هم امشب از امتیاز میزبانی اش بهره کافی برد و موفق شد با نتیجه پر گل ۵ - ۰ از سد دوسلدورف بگذرد و با ۲۶ امتیاز در جایگاه سوم جدول بایستد.  

فرایبورگ هم در دیگر دیدار با نتیجه ۱ - ۰ از سد وولسبورگ گذشت و آگزبورگ هم ۲ -۱ ماینتس را برد. دیگر دیدار روز دوم رقابت‌های هفته چهاردهم بوندس لیگا امشب از ساعت ۲۱ میان تیم‌های بایر لورکوزن و شالکه پیگیری می‌شود.


بیشتر بخوانید:

 بایرن مونیخ ۴ - دورتموند ۰ / شکست سنگین دور از انتظار زنبور‌ها مقابل باواریایی‌ها

دورتموند ۳ - پادربورن ۳/ کامبک زنبور‌ها مقابل قعرنشین بوندس لیگای آلمان

شکست دور از انتظار مونشن گلادباخ/ بایرن مونیخ در یک قدمی صدر


انتهای پیام/

نتایج هفته چهاردهم بوندس لیگا 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار