مشکلات فعالان صنفی چهارمحال و بختیاری بررسی می‎شود

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به زودی مشکلات فعالان صنفی استان بررسی می‎شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در نشست با فعالان صنفی اظهار داشت: در راستای مدیریت هرچه بهتر بازار و رفع مشکلات و دغدغه‌های فعالان صنفی استان، به زودی نشستی با مدیران دستگاه‌های مربوطه برگزار و راهکار‌های رفع این مشکلات بررسی می‎شود.

او افزود: اصناف در خط مقدم جبهه جنگ اقتصادی قرار دارند و نقش آن‌ها در بی اثر کردن تحریم‌ها بسیار مهم است.

عباسی اضافه کرد: اتحاد و همبستگی مردم در شرایط کنونی که کشور با تحریم‌های ظالمانه رژیم سلطه مواجه است، باعث عقب نشینی دشمن شده و ضروری است تا این وحدت و انسجام بیش از پیش تقویت شود.

او با اشاره به اعتراضات اخیر کشور و اقدام دشمن برای فتنه انگیزی در این اعتراضات در آسیب زدن به نظام ادامه داد: هرچه فشار‌ها و تهدید‌های دشمن بیشتر شود، مردم نیز بیشتر به سمت تقویت وحدت و انسجام ملی حرکت می‌کنند و این امر باعث شده روز به روز ثبات سیاسی و اقتصادی در کشور افزایش و مسیر رفع مشکلات هموارتر شود.

عباسی گفت: در شرایط خاص امروز همه ما وظیفه داریم حل مسائل و مشکلات مردم را با جدیت پیگیری و در جهت برآورده کردن انتظارات عمومی حرکت کنیم.

او با قدردانی از تلاش‌های اصناف در جهت تأمین مایحتاج مردم افزود: اصناف و بازاریان تحت هر شرایطی، از سنگر اقتصاد مقاومتی حفاظت کرده اند و امید است با استمرار این تلاش ها، از شرایط سخت امروز نیز با سربلندی عبور کنیم.

عباسی با تأکید بر رفع مشکلات بازاریان و اصناف استان اضافه کرد: در همین راستا در نشستی ظرف یک هفته آینده با حضور نمایندگان اصناف و تعدادی از مدیران مرتبط از جمله امور مالیاتی، بیمه، تعزیرات، صنعت معدن، تجارت و جهاد کشاورزی مشکلات موجود را بررسی و برای رفع آن چاره جویی می‎ شود.

او ادامه داد: اگر مشکلات در استان قابل رفع بود که در سریع‌ترین زمان ممکن آن را برطرف می‌کنیم، اما اگر اختیارات لازم در استان وجود نداشت آن را برای تعیین تکلیف به تهران ارجاع می‎ دهیم.

عباسی در پایان با اشاره به ظرفیت‌های استان در راستای رونق کسب و کار گفت: چهارمحال و بختیاری استان محرومی نیست بلکه دارای ظرفیت‌های بی شماری در حوزه گردشگری، کشاورزی و دامداری است که می‌تواند در رونق اشتغال مؤثر واقع شود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار