بسته اخبار حوادث ۱۷ آذر ماه ۹۸؛

دستگیری سارق منازل رودسر / لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در املش

مهم‌ترین حوادث امروز را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، مهم‌ترین حوادث امروز (یکشنبه ۱۷ آذر ماه) استان گیلان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق منزل با ۶ فقره سرقت در رودسر

سرهنگ بابک علیزاده، فرمانده انتظامی رودسر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او با اشاره به اینکه ماموران پلیس آگاهی شهرستان رودسر با بررسی شیوه و شگرد سرقت‌های انجام شده و تعقیب سرنخ‌ها ۲ متهم را در این پرونده‌ها شناسایی کردند، افزود: با هماهنگی قضایی متهمان در مخفیگاهشان در شهر رودسر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی رودسر با بیان اینکه متهمان در بررسی فنی پلیس به ۶ فقره سرقت منزل در بخش‌های چابکسر و واجارگاه شهرستان رودسر اعتراف کردند، اظهار داشت: متهمان ۲۳ و ۳۹ ساله برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیزاده از شهروندان خواست: ضمن توجه به هشدار‌های پلیس برای پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کشف بیش از ۵۰۰ قلم لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در املش

سرهنگ قاسم جانعلی پور، فرمانده انتظامی املش گفت: ۵۸۱ قلم انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در این شهرستان کشف و ضبط شده است.

او افزود: در پی کسب خبری مبنی بر فعالیت فردی در امر توزیع لوازم آرایشی و بهداشتی غیرمجاز و قاچاق، پیگیری موضوع در دستورکار پلیس امنیت عمومی این شهرستان قرار گرفت.

فرمانده انتظامی املش اظهار داشت:: ماموران پلیس امنیت عمومی پس از تعقیب و مراقبت نامحسوس و اطمینان از صحت موضوع٬ خودروی متهم را در حین توزیع لوازم آرایشی متوقف کردند.

سرهنگ جانعلی پور با بیان اینکه در بازرسی از خودروی متهم، ۵۸۱ قلم از انواع لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق کشف شد، گفت: کارشناسان ارزش ریالی کالای کشف شده را ۲۵۰ میلیون ریال اعلام کردند.

او تصریح کرد: در این راستا یک متهم ۳۳ ساله، اهل و ساکن لاهیجان دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی این شهرستان معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان املش با تاکید بر برخورد جدی پلیس با اخلالگران نظام اقتصادی، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده موارد مشکوک بلافاصله مراتب را به مرکز فوریت‌های ۱۱۰ پلیسی اطلاع دهند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.