رئیس شورای شهر تهران مطرح کرد؛

پویایی جنبش دانشجویی می‌تواند ناهنجاری‌ها را کم کند

هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه پویایی جنبش دانشجویی می‌تواند ناهنجاری‌ها را کم کند، گفت: تفکر دانشجویی باید با تفکر واقع گرایی تلفیق شود.

جنبش دانشجویی نباید تضعیف شودبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در یکصد و هشتاد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران ضمن گرامیداشت روز دانشجو گفت: باید در مدیریت شهری و کلان به این موضوع توجه داشته باشیم که جنبش دانشجویی پویایی خود را از دست ندهد، زیرا اگر این پویایی از دست برود نهاد‌های دیگر نماد عدالت خواهی و اعتراض‌های مدنی می‌شوند که نباید به این شکل عمل کنیم.
 
رئیس شورای شهر تهران با تأکید بر اینکه باید صدای دانشجو را شنید و او را تضعیف نکرد، گفت: هرگاه جنبش دانشجویی تضعیف شود، باید بدانیم که عرصه را به دیگر نهاد‌های معترض واگذار کرده‌ایم و رهبر انقلاب نیز بر این موضوع تأکید دارند که دانشجو باید پویایی خود را حفظ کند.

 
هاشمی رفسنجانی ادامه داد: لازم است مدیران دستگاه‌های اجرایی به رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب در مسیر تضعیف نکردن جنبش دانشجویی عمل کنند، زیرا پویایی جنبش دانشجویی می‌تواند ناهنجاری‌ها را کم کند، لذا باید تفکر دانشجویی با تفکر واقع گرایی تلفیق شود تا برخی از موارد در کشور اصلاح شود.
 
او تأکید کرد: مشارکت دانشجویی باید مشارکتی دلسوزانه باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار