رئیس کل دادگستری استان هرمزگان تاکید کرد:

برخورد با تبلیغات پیش از موعد و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

برخورد با تبلیغات پیش از موعد و تخلفات انتخاباتی در فضای مجازیبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، علی صالحی، رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت:  در کارزار انتخابات تنش آفرینی پذیرفتنی نیست  و هر نوع تبلیغات پیش از موعد خلاف قانون است و با متخلفان برخورد خواهد شد.

او در نشست ستاد پیشگیری و رسیدگی جرایم و تخلفات انتخاباتی هرمزگان افزود: دادگستری استان به همراه دیگر دستگاه‌های مسؤول و اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان با تشکیل کمیته‌های تخصصی  به رصد فعالیت‌های مرتبط با موضوع انتخابات می‌پردازند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: حفظ امنیت برگزاری انتخابات و ایجاد شور و شوق برای مشارکت حداکثری مردم مهمترین اهداف ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان هرمزگان است.

صالحی افزود: سلامت انتخابات با حضور حداکثری مردم عجین است  و  تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی پیگیری و مورد بررسی قرار می‌گیرند.

او با تأکید بر ضرورت توجه همگان به قانون گفت: بر اساس قانون استفاده از امکانات دولتی برای تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و  اقدامات پیشگیرانه در جهت تحقق عدالت انتخاباتی از رویکرد‌های مهم ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرایم و تخلفات انتخاباتی استان است.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان،  برگزاری انتخابات سالم، قانونمند و بی طرف را ملاک عمل مسئولان نظارتی و اجرایی  دانست وافزود:  باید بکوشیم تا شور و نشاط مردم ارتقاء یابد و انتخابات در فضای رقابتی و سالم برگزار شود.

انتهای پیام/ب

برچسب ها: دادگستری ، انتخابات ، تخلف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار