اجرای طرح اشتغال برای ۱۱۱ مددجوی عباس آباد

رئیس کمیته امداد عباس آباد گفت: طرح اشتغال برای ۱۱۱ مددجو در عباس آباد اجرا و برای آن ۳ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، اکبر رحمتی رئیس کمیته امداد عباس با اشاره به اجرای طرح اشتغال برای ۱۱۱ مددجو از ابتدای امسال تاکنون گفت: برای ایجاد این فرصت‌های شغلی ۳ میلیارد و ۴۹۵ میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

او با بیان اینکه همچنین  به ۱۳۰ مددجو آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و پایدارسازی مشاغل ارائه شده است، افزود: مددجویان در بخش‌های پرورش گل و گیاه، بازاریابی و فروش محصولات، دامپروری از این آموزش‌ها بهره‌مند شدند.  

رحمتی به  جذب اعتبارات توسعه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: جذب اعتبارات توسعه اشتغال پایدار روستایی نسبت به برنامه داده شده، ۱۲۲ درصد رشد داشته است.

رئیس کمیته امداد عباس آباد افزود: جذب وام توسعه اشتغال پایدار روستایی در این شهرستان از طریق  بانک‌های توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی پرداخت شده است.

او با تقدیر از همراهی و مشارکت بانک‌های این شهرستان با کمیته امداد گفت: وام‌های پرداختی در بخش توسعه اشتغال روستایی در رشته‌های گل و گیاه، بومگردی، کشت بافت گیاهی، خدمات دامپروری بوده است.

رحمتی افزود: وام توسعه روستایی  ۸۷ خانوار تحت حمایت در این شهرستان در قالب وام اشتغال پایدار روستایی پرداخت شد.

رئیس کمیته امداد عباس آباد گفت: هزار و ۸۸۱ نفر در عباس آباد تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.