تصادف زنجیره‌ای در محدوده گردنه همه کسی همدان بر اثر مه

رئیس پلیس راه استان همدان از برخورد ۵ دستگاه خودرو در گردنه همه کسی بر اثر مه آلودگی هوا خبر داد.

تصادف زنجیره‌ای در محدوده گردنه همه کسی همدان بر اثر مهسرهنگ رضا عزیزی،رئیس پلیس راه استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت: دیروز عصر دو دستگاه خودروی پژور، یک دستگاه کامیون، یک دستگاه مینی بوس و یک دستگاه خودروی پراید در نزدیکی گردنه همه کسی در محور همدان - سنندج با هم برخورد کردند.

او افزود: در این تصادف یکی از سرنشینان خودروی پژو در گذشت و ۸ نفر هم زخمی شدند.

رئیس پلیس راه استان همدان از انتقال مصدومان این حادثه به بیمارستان بعثت همدان خبر داد و افزود: کاهش سرعت خودروی پراید بر اثر مه آلودگی جاده و رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان سایر خودرو‌ها علت  بروز این حادثه اعلام شده است.

سرهنگ عزیزی از واژگونی ۱۴ خودرو هم از دیشب تا کنون در جاده های استان همدان  خبر داد و گفت: بر اثر بارش برف و باران سطح جاده‌های استان همچنان لغزنده است و این امر باعث افزایش دو تا سه برابری واژگونی خودرو ها در استان شده است.

او ادامه داد: در سواح ناشی واژگونی ۲۴ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ کس فوت نکرده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با تاکید بر رعایت سرعت مجاز و همراه داشتن تجهیزات زمستانی در جاده ها گفت: مه آلودگی و لغزندگی جاده‌ها در گردنه‌های همه کسی، اسدآباد، سوباشی و دخان همچنان بیشتر از سایر جاده هاست و رانندگان این مسیر‌ها باید با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار