نماز جمعه یكی از دستاوردهای مهم انقلاب

امام جمعه شهر شوسف از نماز جمعه به عنوان یكی از دستاوردهای مهم انقلاب یاد كرد و آن را مایه عزت و افتخار نظام و انقلاب دانست.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ، حجت السلام والمسلمین  نوری امام جمعه شهر شوسف در جلسه ستاد اقامه  نماز جمعه  بررسی شیوه های نوین مخاطب شناسی، جذب بیشتر قشرهای مختلف مردم بویژه جوانان، همكاری رسانه ها و نهادهای فرهنگی در اقامه نماز جمعه ا زجمله مسائل محوری  عنوان کرد.

او از نماز جمعه به عنوان یكی از دستاوردهای مهم انقلاب یاد كرد و افزود: وقتی این فریضه الهی با مشاركت هرچه بیشتر مردم و جوانان برگزار شود، مایه عزت و افتخار نظام و انقلاب است و توطئه دشمنان را نقش بر آب می كند.

نوری حضور مردم و جوانان در نماز جمعه ها را در همسنجی با سایر شهر ها خوب ارزیابی كرد وادامه داد: با فرهنگ سازی ، اطلاع رسانی و همكاری نهاهای فرهنگی و تبلیغی ، تشكل ها و همراهی مسئولان این كار بهتر انجام می شود.

حجت الاسلام والمسلمین رحیم آبادی مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان خراسان جنوبی نیز در این جلسه گفت : در گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اسلامی  به جوانان اشاره داشتند و بر اشتغال جوانان  و جمایت این گروه بخصوص در کارهای جمعی تکید کردند.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان جنوبی اظهار کرد: یكی از برنامه های مهم ستادهای نماز جمعه ، جذب جوانان و واگذاری برخی فعالیت ها، اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی به آنها است.

حجت السلام والمسلمین رحیم آبادی به مسئولان ستاد توصیه كرد :كه نسبت به شناسایی و جذب جوانان علاقه مند و واگذاری امور طبق مقررات به این قشر اقدام كنند.

حجت السلام والمسلمین رحیم آبادی به اهمیت برگزاری برپایی نماز جمعه در مصلی اشاره كرد و از برپایی بازارچه آدینه در کنار مصلی نماز جمعه و فروش آنها استقبال کرد.

انتهای چیام / ط ا

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.