مدیرکل هواشناسی لرستان:

از ابتدای سال در لرستان بارش ۱۵۱ میلی متری باران ثبت شده است

مدیرکل هواشناسی لرستان از بارش ۱۵۱ میلی متر باران در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، بهروز مرادپور مدیرکل هواشناسی لرستان گفت: از ابتدای سال زراعی جاری تاکنون ۱۵۱ میلی متر باران در این استان به ثبت رسیده است.

بهروز مرادپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد :این میزان بارندگی نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۴۷ درصد کاهش و نسبت به بلندمدت ۸ درصد افزایش نشان می‌دهد.

به گفته او در رومشکان ۴۹.۰ میلی متر، در کوهدشت ۵۵.۴ میلی متر، در نورآباد ۶۰.۲ میلی متر، در سراب دوره ۷۰.۸ میلی متر، در الشتر ۶۵.۷ میلی متر باران باریده است.

مدیرکل هواشناسی لرستان اظهار داشت: در خرم آباد ۶۴.۲ میلی متر باراش باران، در بروجرد ۵۴.۲ میلی متر، در دورود ۶۳.۶ میلی متر، در ازنا ۳۷.۶ میلی متر، در الیگودرز ۲۴.۲ میلی متر، در ایمان آباد ۵۵.۶ میلی متر، در سیلاخور ۶۲.۵ میلی متر، در سپیددشت ۶۷.۵ میلی متر و در شول آباد ۵۶.۷ میلی متر بارش باران ثبت شده است.

مرادپور کرد: در ایستگاه هواشناسی «ریمله» نیز ۴۳.۱ میلیمتر بارندگی ثبت شد که بیشترین مقدار بارش در ایستگاه هواشناسی شهر سراب دوره گزارش شده است.

او گفت: مقدار بارندگی سال زراعی ۹۹_۹۸ خرم آباد تا امروز ۱۶۳ میلیمتر است که نسبت به سال گذشته ۴۱ درصد کاهش و نسبت به بلند مدت ۴۷ درصد افزایش نشان می دهد.

انتهای پیام/ر

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار