موری: سطح لیگ فوتبال بانوان افت کرده است

بازیکن تیم آذرخش کردستان گفت: سطح لیگ برتر فوتبال بانوان نسبت به سال های گذشته افت کرده است.

فروغ موری بازیکن تیم آذرخش کردستان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: متاسفانه لیگ فوتبال بانوان  نسبت به سال های گذشته ضعیف تر شده است و دلیل آن هم مسائل مالی و امکانات بسیار ضعیفی است که در اختیار بازیکنان قرار می دهند. ما انتظار داشتیم که هر ساله شاهد پیشرفت این لیگ باشیم اما امسال شاهد اتفاقات دیگری بودیم.
 
او تصریح کرد: سطح بازی های لیگ به خاطر همین مشکلات مالی و نبود امکانات در تیم ها پایین آمده است و حتی در هفته گذشته تیم شیراز برابر شهرداری بم به خاطر نداشتن بازیکن با ۷ نفر به زمین رفت. در حال حاضر فقط چند تیم لیگ حامیان مالی خوبی دارند.

موری افزود: شرایط تیم ما خوب است و اکنون به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم شهرداری بم در جایگاه دوم جدول قرار داریم و با این تیم امتیازات مان یکی است. تیم هایی مثل شهرداری بم، سپاهان و آذرخش شرایط مالی مطلوبی دارند اما وضعیت سایر تیم ها نگران کننده است و حتی تیم سیرجان که همیشه جزء مدعیان بود، اکنون به خاطر مسائل مالی چندان نتایج خوبی را کسب نکرده است، ذوب آهن هم در این فصل از جمله تیم هایی است که حمایت زیادی از آن نمی شود در صورتی که این تیم سال های قبل وضعیت بهتری داشت.

بازیکن تیم آذرخش کردستان در ادامه گفت: شرایط داوری در لیگ امسال رضایت بخش نبود و حتی به خاطر مسائل مالی از داوران اصلی لیگ استفاده نمی کردند و باید بگویم قضاوت یکسری داوران تازه کار به سطح بازی ها لطمه می زد.

موری تصریح کرد: باتوجه به شرایط حاضر احتمال انصراف تیم ها از ادامه رقابت ها وجود دارد، هزینه رفت و آمد، اسکان و خوراک بازیکنان فشار بسیاری روی حامیان مالی می آورد، در شرایط حاضر تیم داری برای خیلی از حامیان مالی سخت شده است.

او افزود: امیدوارم حمایت بیشتری از فوتبال بانوان صورت گیرد و سال به سال شاهد پیشرفت سطح آن باشیم.

 

انتهای پیام/

اظهارات بازیکن  آذرخش کردستان درباره وضعیت لیگ بانوان 



 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار