نون خ توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کند

تهیه‌کننده سریال «نون خ» گفت:براساس نظرسنجی‌هایی که از کل کشور انجام شد، سری اول این سریال مخاطبان زیادی را جذب کرد و استقبال از آن بیشتر از سریال «پایتخت» بود.

نون خ توانست مخاطبان زیادی را به خود جذب کندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مهدی فرجی روز یکشنبه در دیدار با اهالی فرهنگ و رسانه استان که در سرسرای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه برگزار شد، لوکیشن اولیه برای فیلم‌برداری سریال را روستای «کندوله» عنوان کرد و گفت:  سریال نون خ  ۲۵ قسمتی در ماه مبارک رمضان سال آینده، هر شب از شبکه اول سیما و حدود ساعت ۱۰ شب پخش می‌شود.

او افزود: در سری دوم این سریال که تاکنون حدود ۱۲ قسمت آن نوشته شده است، ۷۰ درصد بازیگران را هنرمندان کرمانشاهی تشکیل می‌دهند.

فرجی، استاندار کرمانشاه را فردی هنردوست دانست و تاکید کرد: باوجود اینکه حمایت مالی زیادی در کرمانشاه وجود نداشت و استان‌های دیگری بودند که تا ۷۰ درصد هزینه ساخت پروژه را متقبل می‌شدند، اما آقای بازوند با هنر خود ما را متقاعد کرد که این سریال را در کرمانشاه بسازیم.

 تهیه‌کننده تلویزیون با اشاره به ظرفیت‌های بسیار بالای استان کرمانشاه در همه زمینه‌ها گفت: بنا داریم در این سریال مناطق گردشگری، موسیقی، لباس، اقوام، تنوع قومیتی و صنایع دستی کرمانشاه را به طور شایسته‌ای به همه مردم ایران معرفی کنیم.

انتهای  پیام/ز

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.