پایان اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان اردل

اجرای طرح هادی در ۱۳ روستای شهرستان اردل در استان چهارمحال و بختیاری پایان یافت.

سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری در گفت‎وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان در شهرکرد، اظهار داشت: در ۱۳ روستای شهرستان اردل طرح هادی در یک فاز اجرا شده بود که با تلاش همکاران این طرح‌ها به صورت کامل اجرا و تکمیل شد.

او با اشاره به اجرای ۵۰۰ متر طول تک و کانیو و کانال و چهار هزار متر زیرسازی و آسفالت در روستای کوران آباد افزود: طرح هادی این روستا با اعتباری بالغ بر چهار میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و قیر رایگان ۹۷ اجرا و تکمیل گردید.

رئیسی همچنین از تکمیل طرح هادی روستای زرمیتان خبر داد و اضافه کرد: در این روستا با اعتباری بالغ بر دو میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی ۹۷ حدود ۳۰۰ متر مربع پیاده روسازی و سه هزار و ۵۰۰ مترمربع آسفالت انجام شده است.

او با بیان اینکه در روستای کریم آباد نیز با دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل قیر رایگان سال ۹۷ حدود هفت هزار متر مربع آسفالت انجام شده است گفت: همچنین در روستای آبسرده نیز با دو میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال ۹۷، ۸۰۰ متر طول تک و کانیو و کانال بتنی اجرا شد.

رئیسی افزود: در روستا‌های شوران، شکرآباد، عزیزآباد سفلی و دورک قنبری و لشتر نیز به صورت جداگانه دو میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال ۹۷ هزینه شده است.

او اضافه کرد: در روستای شوران ۷۰ متر دیوار سنگی، در روستای شکر آباد ۲۰۰ متر طول کانال و سنگ کاری، در روستای عزیزآباد سفلی ۶۰۰ متر طول تک و کانیو و کانال و در روستای دورک قنبری در بخش میانکوه ۴۰۰ متر طول تک جدول، پنج هزار متر مربع زیرسازی و دو هزار مترمربع آسفالت انجام شد.

رئیسی ادامه داد: همچنین در روستای چلو با دو میلیارد و ۴۹۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات قیر رایگان سال ۹۷ حدود شش هزار متر مربع آسفالت، در روستای رفن با دو میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال اعتبار از اعتبارات قیر رایگان پنج هزار متر مربع آسفالت و در شهرک کاظمیه نیز با دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی سال ۹۷ نزدیک به ۳۰ متر طول دیوار سنگی، اجرای پل و یک هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و در روستای شلیل سفلی نیز با سه میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات ملی ۹۷ قریب به سه هزار و ۵۰۰ متر مربع زیرسازی و آسفالت و روستای لشتر با مبلغ دو میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی سال ۹۷ میزان دو هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت انجام شده است.

انتهای پیام/ف

برچسب ها: مسکن ، اخبار اقتصادی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.