مه گرفتگی هواپیماهای فرودگاه اهواز را زمین گیر کرد

وقوع پدیده مه صبحگاهی سبب لغو تعدادی از پرواز‌های فرودگاه بین المللی اهواز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، براساس اطلاعات پرواز فرودگاه بین‌المللی اهواز، بروز پدیده مه گرفتگی موجب شده تعدادی از پرواز‌های ورودی و خروجی صبح دوشنبه فرودگاه اهواز باطل و تعدادی نیز با تاخیر انجام شوند.

پرواز‌های شماره ۴۵۸۷ هواپیمایی ماهان در ساعت ۷:۲۰ دقیقه، پرواز هواپیمایی زاگرس با شماره ۴۰۱۶ در۷:۳۰ دقیقه، پرواز ۸:۴۵ دقیقه قشم ایر به شماره ۱۲۱۳ و پرواز شماره ۹۵۷ هواپیمایی ایران ایرتور در ساعت ۹ صبح امروز به مقصد تهران باطل شدند.

همچنین پرواز‌های ورودی فرودگاه اهواز از مبدا تهران مربوط به همین شرکت‌هایی هواپیمایی به ترتیب از ساعت ۶:۱۰ دقیقه با شماره ۴۵۸۶، ۶:۲۵ دقیقه با شماره ۴۰۱۷، ۸ صبح با شماره ۱۲۱۲ و ۷:۴۵ دقیقه به شماره ۹۵۶ باطل اعلام شدند.

علاوه بر این ۴ پرواز خروجی فرودگاه اهواز متعلق به شرکت‌های هواپیمایی کارون در ساعت هفت صبح با شماره ۲۶۲۳ به مقصد اصفهان، هواپیمایی کاسپین در ساعت ۷:۵۵ دقیقه با شماره ۰۲۱ به مقصد تهران، کارون در ۸ صبح به شماره ۲۵۵۱به مقصد خارک، آتا در ساعت ۱۰:۲۰ دقیقه با شماره ۵۶۳۶ به مقصد تهران به دلیل وجود پدیده مه با تاخیر انجام می‌شوند.

مسئولان فرودگاه اهواز از مسافران خواستند پیش از عزیمت به فرودگاه با اطلاعات پرواز به شماره تلفن ۱۹۹ تماس بگیرند و از هرگونه نوسان زمانی ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.

تهران، اصفهان، یزد، شیراز، نوشهر، رشت، تبریز، مشهد، کیش، ساری، بندر عباس، عسلویه و خارک مسیر‌های پروازی از اهواز و برعکس هستند.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.