چگونه فتحی و خطیر از ائتلاف علیه خبرنگاران به اختلاف رو در رو رسیدند؟

در روز‌های حضور علی خطیر در باشگاه استقلال به عنوان معاون و با مدیریت عاملی فتحی دوران مقابله با رسانه‌ها رقم خورد.

چگونه فتحی و خطیر از ائتلاف علیه خبرنگاران به اختلاف رو در رو رسیدند؟به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، هر خبر و گزارشی در مورد استقلال با واکنش تند خطیر و فتحی روبرو می شد و در روز هایی که استقلال یک فضای بسته رسانه ای را تجربه می کرد خبرنگاران باید مراقب قلمشان هم بودند چرا که فتحی و خطیر برای شکایت و کشاندن خبرنگاران به دادگاه هم مصمم و هماهنگ بودند.

خبر پول های صرف شده برای خرید نیومایر و الحاجی گرو منتشر و منجر به شکایت از خبرنگار شد.

خبر جذب منشا در همان زمان بعد از انتشار با واکنش فتحی و خطیر همراه شد و موضوعات .... و پس از هر بار انتشار این اخبار پیام های تهدید آمیز از سوی معاون و یا مدیر استقلال ارسال شد.

آن روزها فتحی و خطیر در یک سو و در جهت ائتلاف خودشان برای مدیریت در استقلال گام بر می داشتند. خطیر از استقلال استعفا و فتحی دست او را رها کرد و امروز فتحی و خطیر در دو جبهه مخالف روبروی هم قرار گرفتند.

باید دید کدام امتیاز توانست همدستی آنها علیه خبرنگاران را به شمشیر کشی برای هم تبدیل کند و این جنگ قدرت در نهایت به سود کدام تمام می شود؟

آنچه که واضح است، قربانیان دوستی و دشمنی خطیر و فتحی همان خبرنگاران هستند که هر بار قربانی تفکرات مقطعی مدیران و معاونان می شوند.


بیشتر بخوانید: اخبار ۲۴ ساعت گذشته درباره استقلال و استراماچونی


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار