"اتاق کلمه" پاتوقی برای علاقه‌مندان به ادبیات

مدیر دفتر تخصصی آفرینش‌های ادبی قلمستان گفت: "اتاق کلمه" فرصتی برای مشورت درباره داستان، شعر، مقاله، متون ادبی برای علاقه‌مندان به ادبیات است.

الهه رضایی ، مدیر دفتر تخصصی آفرینش‌های ادبی قلمستان در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: اتاق کلمه، فرصتی برای مشورت درباره داستان، شعر، مقاله، متون ادبی برای افراد است که می‌توانند در آن مثل همه اتاق‌های مشاوره با کارشناسان و اساتید ادبیات حاضر در آن مشورت کنند.

او  اظهار داشت: در این اتاق که در کتابخانه تخصصی ادبیات مرکز آفرینش‌های ادبی قلمستان وابسته به سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان واقع است، سه کارشناس برای شعر، داستان و متون ادبی و مقاله حضور دارند و به افرادی که نمی‌خواهند برای آموزش و آغاز نوشتن به کارگاه بروند یا اهل قلم هستند و در نوشتن مشکل دارند، مشاوره می‌دهند.

الهه رضایی بیان کرد: یکسال از راه اندازی اتاق کلمه می‌گذرد و این اتفاق تاکنون بسیار موفقیت آمیز بوده و با استقبال شهروندان علاقه‌مند به حوزه ادبیات روبرو شده است.

مدیر دفتر تخصصی آفرینش‌های ادبی قلمستان تصریح کرد: زمان مشاوره برای هر فرد ۴۵ دقیقه بوده که نیاز است افراد قبل از مراجعه حضوری از طریق تماس با شماره ۳۲۶۰۲۰۱۴ برای حضور در اتاق کلمه نوبت بگیرند.
 
انتهای پیام/ی
برچسب ها: کتاب ، ادبیات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.