ترکیدن مخزن گاز سواری پژو پارس در جایگاه سوخت CNG

رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد از ترکیدن مخزن گاز سواری پژو پارس در جایگاه سوخت CNG به علت نقص فنی مخزن و خسارت به ۲ خودرو سواری خبر داد.

ترکیدن مخزن گاز سواری پژو پارس در جایگاه سوخت CNGبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرگرد جواد قربان زاده رئیس کلانتری ۱۷۶ حسن آباد بیان داشت: ساعت ۲۳:۰۰ شب گذشته هفدهم آذر ماه با تماس تلفنی تعدادی از شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی، ماموران کلانتری حسن آباد در جریان ترکیدن مخزن گاز یک دستگاه سواری پژو پارس قرار گرفتند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه عوامل اوژانس نیز با تماس کاربران اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی در محل حاضر شده بودند، عنوان کرد: شدت انفجار به حدی بوده که صندق عقب خودرویی جلویی این خودرو که در همان محل در حال سوخت گیری بود، دچار حریق و آتش سوزی شده بود.

وی با اشاره به اینکه در کمترین زمان ممکن اطفاء حریق انجام شد، تصریح کرد: در این حادثه که راننده خودرو‌ها دچار مصدومیت شده بودند، به نزدیکترین بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند.

کلانتر محله حسن آباد به رانندگان خودرو‌ها تاکید کرد: با بررسی از خودروهایشان مطلع از عیوب خودرو شده و در اسرع وقت نسبت به رفع عیب اقدام کنند و از سوار شدن بر خودروی معیوب که همواره حادثه ساز خواهد بود، دوری کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار