هدفگذاری ۷۵ رقابت ملی در حوزه ورزش کارگری

رئیس فدراسیون ورزش کارگری گفت: امسال ۷۵ رقابت ملی در حوزه ورزش کارگری هدفگذاری شده است.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جواد رمضی رئیس فدراسیون ورزش کارگری در هیئت ورزش کارگری چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: برای امسال ۷۵ رقابت ملی در حوزه ورزش کارگری هدفگذاری شد که تا کنون ۶۰ درصد این برنامه محقق شده است.

او با اشاره به وجود ۱۴ میلیون کارگر در کشور افزود: از این تعداد سه میلیون نفر فعالیت‌های ورزشی مستمر دارند.

رمضی، سابقه وجود ورزش کارگری در کشور را بیش از نیم قرن اعلام و اضافه کرد: با این وجود فدراسیون ورزش‌های کارگری از هفت سال گذشته در کشور فعال شد و در این مدت دو برابر سال‌های قبل از آن فعالیت صورت گرفته است.

او با اشره به اعزام دو گروه ورزشی کارگری کشور به رقابت‌های بین‌المللی ادامه داد: تیم ورزش‌های رزمی و تیم فوتسال شرکت‌ها و کمپانی‌ها در این مسابقات خوش درخشیدند و قهرمان شدند.

رمضی، با بیان اینکه فدراسیون ورزش کارگری کشور عضو سه نهاد بین‌المللی است گفت: هم اکنون ایران، عضو فدراسیون جهانی ورزشی کارگری، فدراسیون کمپانی‌ها و شرکت‎‌ها است و در آکادمی فوتبال کارگری عضو هیئت اجرایی است.

او همچنین کسب دو مجوز میزبانی برگزاری مسابقات بین المللی ورزش کارگری را از موفقیت‌های کشور در این حوزه برشمرد و افزود: زیرساخت‌های لازم برای برگزاری این مسابقات فراهم شده است.

رمضی اضافه کرد: امسال ۱۲۹ ورزشکار کارگری به رقابت‌های بین‌المللی اعزام شدند که این ورزشکاران ۱۳۵ نشان برای کشور به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.