در حکمی از سوی آقای روحانی؛

انتصاب اسماعیل نجار به عنوان رئیس سازمان مدیریت بحران کشور

رئیس جمهور در حکمی اسماعیل نجار را به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب کرد.

نجاربه گزارش  حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آقای حسن روحانی رئیس جمهور در حکمی «اسماعیل نجار» را برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب کرد.

متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین آقای حسن روحانی به شرح زیر است:

 

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای اسماعیل نجار

در اجرای ماده (۸) قانون مدیریت بحران کشور مصوب ۱۳۹۸.۰۵.۰۷ مجلس شورای اسلامی، با عنایت به پیشنهاد وزیر محترم کشور و تصویب هیأت محترم وزیران در جلسه مورخ ۱۳۹۸.۰۸.۲۶، نظر به تعهد و تجربیات ارزنده جناب‌عالی، به موجب این حکم برای یک دوره پنج ساله به سمت «رئیس سازمان مدیریت بحران کشور» منصوب می‌شوید.

برای انجام این مسئولیت خطیر انتظار دارد با مدیریت جهادی و تلاش مجدانه نسبت به تحقق وظایف مقرر در ماده (۹) قانون با اولویت تهیه و تدوین «سند راهبرد ملی مدیریت بحران»، برنامه‌های ملی «کاهش خطر حوادث و سوانح»، «آمادگی و پاسخ» و «بازسازی و بازتوانی» اقدام نموده و در راستای ارتقای همکاری و هماهنگی بین سازمانی و به منظور ایجاد هم‌افزایی و تحقق اهداف کلان، از طریق تشکیل بانک اطلاعات تخصصی مدیریت بحران و دسترسی متناسب به نظام جامع مدیریت اطلاعات، تلاش وافر نمایید.

حسن روحانی
رئیس جمهوری اسلامی ایران

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۳۰ ۲۰ آذر ۱۳۹۸
مابحران مدیریت داریم ودرنتیجه مدیریت بحران میسرنیست وهم اینکه همواره توبحرانیم وکارحسنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۴۴ ۱۸ آذر ۱۳۹۸
متاسفانه !!!! این همه استاد دانشگاه و متخصص واقعی داریم ولی متاسفانه با این افراد تاریخ گذشته باید مهمترین اموراتمان بگذرد
آخرین اخبار