مدیرکل جدید سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان معرفی شد

عزیزالله جهانتیغ در مراسمی با حضور معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشوربه عنوان مدیرکل جدید سازمان بهزیستی معرفی و ازخدمات محمدرضا سراوانی مدیرکل سابق این سازمان قدردانی شد.

مدیرکل جدید سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان معرفی شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد نفریه  معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشور  اظهار داشت: افرادی که در سازمان بهزیستی فعالیت می‌کنند باید یک روحیه بلند با روی گشاده و عشق به خدمت داشته باشند.

محمد نفریه ادامه داد: خدمت به افراد تحت حمایت سازمان بهزیستی افتخاری بزرگ است که موجب خشنودی خداوند خواهد شد.

او تصریح کرد: سیستان و بلوچستان استانی پهناور بوده و یکی از دغدغه‌های مهم بهزیستی این استان حمل و نقل با توجه به اصلاح نرخ قیمت بنزین است.

معاون توانبخشی سازمان بهزیستی کشورادامه داد: کارگروهی در این زمینه تشکیل شده تا مشکل حمل و نقل افراد معلول، اورژانس‌های اجتماعی، مراقبین در منزل و سرویس‌دهی مربوط به این حوزه و موارد دیگر را بر طرف کند.

معاون امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان نیز گفت: هر دستگاه مدیریتی دارای وظایفی است که باید آن را به درستی انجام دهد، اما برخی دستگاه‌ها همچون سازمان بهزیستی علاوه بر وظیفه نیازمند عشق در کار نیز هستند.

محمد هادی مرعشی بیان کرد: حجم بزرگی از هجمه دشمن در حال انجام است تا مردم را نسبت به نظام بدبین کرده و از این طریق به کشور آسیب وارد کنند.

او گفت: باید برای مردم این استان از جان مایه گذاشت چراکه مردم این منطقه با وجود تمام محرومیت‌ها همواره مدافع نظام و انقلاب بوده و هستند.

مدیرکل سابق بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز بیان کرد: روح تعامل در هر سازمان امری مهم و حیاتی است که هر سازمانی برای اینکه پویا باشد باید به این امر توجه کند.

محمد رضا سراوانی گفت: سیستان و بلوچستان یکی از استان‌های پهناور ایران است که ضریب آسیب‌های اجتماعی و مشارکت مردمی در این استان بسیار متفاوت از سایر مناطق کشور است.

او  تصریح کرد: کار‌های خوبی در این استان در حوزه بهزیستی انجام شده و باید به این استان با توجه به گستردگی و مشکلاتی که دارد نگاه ویژه‌ای شود.

مدیرکل جدید سازمان بهزیستی سیستان و بلوچستان نیز اظهار داشت: برخی روستا‌های این استان دارای حداقل امکانات بوده و مشکلات بسیاری دارند که باید به جد برای رفع این مشکلات تلاش کرد.

عزیزالله جهانتیغ ادامه داد: توانمندسازی افراد نیازمند، ایجاد اشتغال ثابت و مشاوره‌های مختلف به افراد تحت حمایت از جمله برنامه‌های این سازمان برای رفع مشکلات مناطق مختلف سیستان و بلوچستان و کاهش وابستگی به دولت خواهد بود.

او  گفت: نقش سازمان‌های مردم نهاد و مشارکت بیش از پیش با سازمان بهزیستی بسیار مهم و کمک کننده خواهد بود.

انتهای پیام/ع

 

برچسب ها: بهزیستی ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار