اذعان مقام صهیونیست: در هر جنگ بعدی شکست خواهیم خورد

یکی از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی با اذعان به ضعف این رژیم، تاکید کرد در هر جنگی که در آینده روی دهد تل‌آویو شکست خواهد خورد.

اذعان مقام صهیونیست: در هر جنگ بعدی شکست خواهیم خوردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد لبنان، وب سایت کانال هفتم تلویزیون اسرائیل اعلام کرد سرلشکر یتسحاق بریک، در کنفرانس روزنامه "ماکور ریشون" به نماینده سابق مرکز شکایات سربازان اسرائیلی هشدار داد که ارتش این رژیم آماده جنگ نیست.

به گفته این مقام صهیونیست، دکترین ارتش اسرائیل پس از جنگ دوم با لبنان این بود که نباید مانند جنگ‌های گذشته از جنگ ترس داشت و به همین دلیل نیرو‌های اشغالگر باید فقط برای مقابله با نیرو‌های حزب الله در لبنان و نیرو‌های جنبش مقاومت فلسطین «حماس» در نوار غزه آماده شوند.

بریک گفت: "من به شما می‌گویم کابینه اسرائیل بیشتر به عروسک شبیه است. امروز دولت هیچگونه تأثیر واقعی بر آنچه در ارتش اتفاق می‌افتد ندارد و نظریه امنیتی در این زمینه نیز ندارد، همچنین شورای امنیت ملی (داخلی) اسرائیل نیز مدتی است که نگران دکترین امنیتی نیست."

پایگاه اینترنتی کانال هفتم اسرائیل همچنین نوشت: بریک درباره اینکه چرا موجودیت "اسرائیل" تهدید می‌شود گفت: "در سال‌های اخیر ایرانی‌ها پوششی از ۲۵۰ موشک ساخته‌اند که دور تا دور اسرائیل را فراگرفته، برخی از این موشک‌ها حجمی بزرگ و برخی دیگر حجمی کوچک دارند. سخن از شلیک ۱۵۰۰ تا ۲۰۰۰ فروند موشک در روز است که در میان این موشک‌ها، موشک‌های بزرگی به وزن ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلوگرم نیز وجود دارد که همه این موشک‌ها اهداف راهبردی و پایگاه‌های نظامی ما را هدف قرار خواهند داد."

وی افزود: "ما هیچ پاسخی در قبال این حملات نخواهیم داشت زیرا نیروی هوایی نمی‌تواند شلیک موشک‌های ایرانی را متوقف کند و موشک‌های ما مجهز به سیستمی نیستند که بتوانند این موشک‌ها را هدف قرار دهند."

سرلشکر بریک گفت: "تهدید‌های ایران باعث شده بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل با شتابزدگی توافقنامه دفاعی با آمریکا و رئیس ستاد ارتش آن امضا کند؛ زیرا آن‌ها می‌دانند ما برای ساختن قابلیت‌هایی که هنوز در دسترس نیست، باید زمان بخریم."

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۴۸ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
شماها كه ميدونين آخرش شكست ميخورين مجبورين اينقدر تهديد كنين ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۹ آذر ۱۳۹۸
پس اگر جنگی رخ دهد برای هر یک نفر اسراییلی به عنوان سهمیه یک موشک در نظر گرفته می شود تا وجود کودک کش نا بود شود
آخرین اخبار