تسهیل در رفت و آمد و افزایش ایمنی در جاده سوادکوه

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه گفت:‌۲۵ کیلومتر خط کشی گرم ترافیکی با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد در جاده سوادکوه اجرا شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،کوروش روشن سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه از اجرای عملیات ۲۵ کیلومتر خط کشی گرم در جاده سوادکوه از محدوده هفت تن تا پل سفید خبر داد و گفت: این اقدام با هدف تامین افزایش ایمنی و تسهیل در رفت و آمد اجرا شده است.

او افزود: این اداره به منظور افزایش ایمنی محور، هدایت وسایل نقلیه و آگاهی دادن به کاربران راه به خصوص در زمان مه گیر بودن مناطق کوهستانی در شب با دید محدود، تفکیک باند‌های رفت و برگشت در نقاط بدون جدا کننده وسط و کاهش میزان تصادفات و سوانح رانندگی عملیات اجرای خط کشی را در جاده سوادکوه در دستور کار خود قرار داد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان سوادکوه گفت: برای اجرای عملیات خط کشی گرم در جاده سوادکوه اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان هزینه شد.

روشن به اقدامات ایمن سازی این اداره در جاده‌های زیر پوشش خود اشاره کرد و افزود: اقدامات گسترده خط کشی، تامین روشنایی و رفع خاموشی، لکه گیری آسفالت پاکسازی و زیبا سازی حریم راه‌ها انجام شده است.

او گفت: آشکار سازی نقاط پر حادثه، شانه سازی، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، پاکسازی و شانه سازی، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علایم در طول جاده‌ها از دیگر اقدامات ایمن سازی این اداره در ماه‌های گذشته بود.

انتهای پیام/ س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار