تقاضای استاندار کرمانشاه از وزیر نیرو:

امکان بهره‌مندی اسلام‌آباد و دالاهو از طرح گرمسیری را فراهم کنید

استاندار کرمانشاه گفت: از وزیر  نیرو تقاضا داریم با احداث سد مخزنی پاتاق، امکان بهره مندی منطقه دالاهو و اسلام آباد از منابع آبی طرح عظیم گرمسیری را فراهم کنند.

امکان بهره‌مندی اسلام‌آباد و دالاهو از طرح گرمسیری را فراهم کنیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز سه‌شنبه ۱۹ آذرماه در آیین بهره‌برداری از فاز اول بخش گاز نیروگاه سیکل ترکیبی دالاهو با ظرفیت ۳۰۷ مگاوات گفت :شرکت فراب یک شرکت توانمند در حوزه صنعت برق است و این مجموعه در این شرایط سخت تحریم، توانست با راه‌اندازی بخش گازی نیروگاه، کار بزرگی انجام دهند و به شکل عملی شعار رونق تولید را تحقق ببخشد.

 بازوند در ادامه استان کرمانشاه را یکی از قطب‌های پتروشیمی کشور معرفی کرد و گفت: خوشبختانه پس از سال‌ها عملیات اجرایی پروژه پتروشیمی چهارم اسلام آباد با سرمایه گذاری حدود ۶ هزار میلیارد در منطقه ویژه اقتصادی این شهرستان آغاز شد.

استاندار کرمانشاه اظهار داشت: با توجه به همجمواری کرمانشاه با کشور عراق، پروژه راه آهن کرمانشاه خسروی از یک اهمیت زیارتی و تجاری بسیار بالایی برخوردار است این پروژه برای اجرا نیازمند ۱۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار است که امیدوارم مجلس در این زمینه کمک کند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: قطعه کرمانشاه اسلام آباد هم اکنون با پیشرفت ۳۸ درصدی در حال انجام است.

او گفت:از وزیر  نیرو تقاضا داریم با احداث سد مخزنی پاتاق، امکان بهره مندی منطقه دالاهو و اسلام آباد از منابع آبی طرح عظیم گرمسیری را فراهم کنند بی گمان با اجرای این پروژه شاهد تحولی چشمگیر در اقتصاد منطقه خواهیم بود.

انتهای  پیام/ز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار