مصرف بهینه گاز یک مسئولیت اجتماعی است

مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان گفت: فرهنگ سازی در زمینه رعایت توصیه‌های ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی یک مسئولیت اجتماعی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،جعفرعبدالملکی مدیر کل صدا وسیمای مرکز کردستان در دیدار با مدیرعامل شرکت گاز کردستان گفت: گاز طبیعی یک نعمت الهی است و گسترش شبکه‌های گازرسانی در یک منطقه نشانه توسعه و پیشرفت آن منطقه در شاخص‌های رفاه و آسایش مردم دارد.

او افزود: صدا وسیمای مرکز کردستان برای انعکاس فعالیت‌های شرکت گاز استان کردستان در هر زمینه‌ای آمادگی دارد و در این زمینه با برنامه سازی مشارکتی و ساخت فیلم‌های مستند و انیمیشن و حضور کارشناسان در برنامه‌های آموزشی می‌تواند نقش موثری در آگاه سازی مردم شریف استان ایفاء نماید.

مدیرکل صداوسیمای مرکز کردستان بیان کرد: فرهنگ سازی در زمینه رعایت توصیه‌های ایمنی و مصرف بهینه گاز طبیعی یک مسئولیت اجتماعی است که علاوه بر کاهش میزان حوادث می‌تواند با نهادینه کردن مصرف بهینه گازطبیعی در جهت حفظ این منبع مهم و استراتژیک برای تامین نیاز‌های انرژی ایندگان نقش اساسی ایفاء نماید.

لازم به ذکر است صدا و سیمای مرکز کردستان که برنامه‌های تولیدی آن بصورت ۲ زبان کردی و فارسی و بصورت ۲۴ ساعته در حال پخش است، در طول سال همکاری بسیار ارزنده‌ای با شرکت گاز استان کردستان داشته است.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.