۴ تن از سردسته‌های اغتشاش در کرمانشاه و جوانرود دستگیر شدند

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: با تلاش‌ها و پیگیری‌های ماموران پلیس امنیت عمومی، ۴ نفر از اغتشاشگران حوادث روز ۲۵ آبان در شهر‌های کرمانشاه و جوانرود دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سردار علی اکبر جاویدان فرمانده نیروی انتظامی استان کرمانشاه  گفت: پس از ایجاد اغتشاش و ناامنی در برخی شهر‌های استان، شناسایی سردسته‌های اغتشاش به صورت جدی در دستور کار پلیس قرار گرفت.

او افزود: در همین راستا، ماموران پلیس امنیت عمومی موفق شدند با گسترش چتر اطلاعاتی خود ۴ نفر از این افراد را در عملیاتی گسترده و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر کنند.

سردار جاویدان با بیان اینکه ۳ تن از افراد دستگیر شده در شهر کرمانشاه و یک تن هم در جوانرود اقدام به ایجاد آشوب و ناامنی کرده بودند، تصریح کرد: این افراد بین ۲۰ تا ۳۵ سال سن دارند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، شرارت، تحریک مردم به ایجاد آشوب و اغتشاش، تخریب اموال عمومی و وارد آوردن خسارت به اماکن دولتی، شکستن شیشه خودرو‌های امدادی و شخصی مردم و حمله به ماموران پلیس و نیرو‌های بسیجی را از جمله جرایم این افراد ذکر کرد.

او یادآوری کرد: همچنین در بازرسی از مخفیگاه یکی از این افراد ۲۹ قبضه سلاح شکاری نیز که در جریان اغتشاشات از آن استفاده شده بود، کشف شد.

سردار جاویدان در پایان و با بیان اینکه برخی‌ها با سوء استفاده از مطالبه گری عامه مردم و تحت تاثیر جو رسانه‌ای دشمنان نظام و انقلاب، دست به اقداماتی زدند که در شان کشور و نظام جمهوری اسلامی نبود، خاطرنشان کرد: پلیس نیز بنابر وظیفه ذاتی خود مقتدرانه با عوامل آشوب و هرگونه ناامنی برخورد می‌کند.

در جریان اغتشاشات صورت گرفته روز شنبه ۲۵ آبان، سرگرد "ایرج جواهری" از ماموران کلانتری ۲۴ الهیه کرمانشاه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و اغتشاشگران خسارات زیادی را به اموال عمومی و شخصی مردم وارد آوردند.
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.