آیت الله علوی گرگانی در دیدار سردار مومنی مطرح کرد؛

قدردانی از اقدامات موثر ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور

آیت‌الله علوی گرگانی گفت:موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آیت‌الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید روز سه‌شنبه در دیدار اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور، با تقدیر از اقدام‌های صورت گرفته پیرامون مبارزه با مواد مخدر در کشور گفت: موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی در حوزه مقابله با مواد مخدر بسیار ارزشمند است.

او بابیان اینکه مواد مخدر آفتی فردی و اجتماعی است ادامه داد: مواد مخدر خانمان‌سوز و ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است.

این مرجع تقلید، ترویج اعتیاد را حربه دشمن برای زمین‌گیر کردن جوانان کشور دانست و گفت: فرهنگ‌سازی برای جلوگیری از افزایش تعداد مبتلایان به مواد مخدر و همچنین درمان معتادان موجود ۲ موضوع مهم در برنامه‌ریزی‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر است.

او تاکید کرد: دلسوزی برای جوانان و نوجوانان کشور اقتضا می‌کند که بیش از این در زمینه مبارزه و پیشگیری از مواد مخدر در کشور سرمایه‌گذاری و فعالیت شود تا اجازه آلوده شدن جوانان کشور به این آسیب داده نشود.

آیت‌الله علوی گرگانی با تاکید بر پیشگیری در حوزه مبارزه با مواد مخدر، گفت: باید مسئولان کشور در جلوگیری از گرفتار شدن جوانان به این بلای خانمان‌سوز برنامه‌ریزی کنند.

او ادامه داد: مقابله با مواد مخدر اقدامی الهی در جهت صیانت از جامعه است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.