وکیلی در میزگرد سیاسی خزان بهارستان:

طرح بنزین محصول مجلس هفتم بود

دبیر هیات رئیسه مجلس گفت: نباید تمام مشکلات گرانی و سهمیه‌بندی بنزین را گردن مجلس فعلی انداخت.

وکیلیبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدعلی وکیلی عضو فراکسیون امید مجلس در میزگرد سیاسی خزان بهارستان که در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: نام‌گذاری این میزگرد نشان‌دهنده خروجی آن است و بهتر بود اسم مناسب‌تری برای این برنامه انتخاب می‌شد. صداقت ایجاب می‌کند که وضعیت مجلس را به درستی تحلیل و بررسی کنیم.

او ادامه داد: همه افراد با تمام سلایق و گرایش‌های سیاسی اعتقاد داریم که وضعیت کشور و عملکرد مجلس خوب نیست و این برآیند عملکرد دولت و جامعه است.

وکیلی افزود: طرح بنزین محصول مجلس هفتم بود که یارانه‌ها در آن مطرح شد، بنابراین نباید تمام مشکلات گرانی و سهمیه‌بندی بنزین را گردن مجلس فعلی انداخت.

عضو هیات رئیسه مجلس تاکید کرد: آقایان الیاس نادران، احمد توکلی و پرویز سروری در مجلس هشتم، دولت را از افزایش پلکانی قیمت بنزین منع کردند و نتیجه آن گرانی یکباره بنزین در این دوره شد.

وکیلی با بیان اینکه ساختار انتخاباتی ما مشکل دارد چراکه قوانین انتخاباتی مشکل دارد، افزود: کاندیدایی که خوب وعده توخالی بدهد، می‌تواند نماینده مجلس شود. انتخابات در ایران ملی‌گزینی و نخبه‌گزینی نیست بلکه براساس منطقه‌گزینی است. مجلس عوام با نابودی روبرو است، اما مجلس خواص، کارش قانون‌گذاری است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار