کشف ۷۲ فقره سرقتتوسط پلیس آگاهی کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه گفت: با تلاش کاراگاهان، ۷۲ فقره سرقت طی ۷۲ ساعت اخیر در سطح استان کشف و ۲۶ سارق نیز دستگیر شدند.

کشف ۷۲ فقره سرقتتوسط پلیس آگاهی کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،  سرهنگ "محمدرضا امیری" اظهار داشت: از مجموع سرقت‌های کشف شده ۵۹ فقره مربوط به منزل، ۱۲ فقره مربوط به اماکن خصوصی و عمومی و یک فقره مربوط به مغازه بوده است.

او بیان  کرد: در این راستا ۱۷ سارق منزل، ۶ سارق اماکن یک سارق مغازه و ۴ نفر مالخر نیز دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.
سرهنگ امیری بیان کرد: مبارزه با پدیده سرقت از جمله موضوعاتی است که در اولویت کاری پلیس آگاهی استان قرار دارد.

 

سارقان حرفه‌ای در دام پلیس اسلام آبادغرب


 فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب از دستگیری ۳ سارق حرفه‌ای و اعتراف آن‌ها به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.


 سرهنگ "سلیم سلیمی" اظهار داشت: پس از اطلاع ماموران از وقوع چند فقره سرقت در سطح شهر اسلام آبادغرب، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.


او  ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی ۳ سارق حرفه‌ای شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری آن‌ها اقدام کردند.

سرهنگ سلیمی بیان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی‌ها به ارتکاب ۱۳ فقره سرقت شامل ۸ فقره محتویات داخل خودرو، ۲ فقره اماکن خصوصی، ۲ فقره کابل برق و یک فقره موتورسیکلت اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی اسلام آبادغرب در پایان از معرفی هر ۳ سارق دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

 



کشف ۳۶ کیلو مواد مخدر در کرمانشاه


رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: با تلاش ماموران، ۳۶ کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک کشف و ۲ قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

سرهنگ "علیرضا دلیری" اظهار داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از فعالیت عوامل تهیه و توزیع مواد، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند.

او افزود: ماموران پس از شناسایی خودرو و مسیر حرکتی قاچاقچیان که از استان‌های شرقی عازم کرمانشاه بودند، به صورت نامحسوس اقدام به تعقیب آن‌ها کرده و نهایتا در شهرک کیهانشهر خودروی پژوی آن‌ها را توقیف کردند.

سرهنگ دلیری بیان  کرد: در جریان بازرسی از این خودرو، ۳۶ کیلوگرم تریاک به همراه یک قبضه اسلحه شکاری کشف شد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، همچنین از دستگیری ۲ قاچاقچی و معرفی آن‌ها به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور احکام لازم خبر داد.

او با بیان اینکه تا پایان آبان ماه مقدار کشفیات مواد مخدر در استان به بیش از ۲ تن رسیده است، گفت: این مقدار کشفیات در مقایسه با مدت مشابه سال قبل بیش از ۴۵ درصد رشد نشان می‌دهد.
سرهنگ دلیری همچنین از شهروندان خواست تا هرگونه اطلاعی در خصوص فعالیت خرده فروشان و قاچاقچیان مواد مخدر دارند موضوع را از طریق سامانه ۱۲۸ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای  پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار