رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

اگر امریکایی‌ها در توطئه‌هایشان موفق نمی‌شوند به دلیل برکت خون شهداست

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر چهل سال امریکایی‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند، اما موفق نمی‌شوند به دلیل برکت خون شهداست.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، سردار علی اکبر احمدیان رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه سه شنبه در یادواره ۷۷ شهید شهرستان کنگان و هفت شهید خوشنام و گمنام بیان کرد: جامعه به برگزاری یادواره شهدا نیاز دارد نه شهیدان که مقرب درگاه خداوند هستند.

او افزود: اگر بتوانیم در این یادواره‌ها، این ارزش‌ها را زنده نگه داریم آن زمان شهدا از ما راضی خواهند شد.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:برگزاری این یادواره ها، برای پاسداشت آرمان‌هایی است که شهدا برای آن قد علم کردند و جانشان را فدا کردند.

احمدیان گفت: این ارزش‌ها همان آرمان‌هایی است که امام امت در سال ۴۲ اعلام کرد و با وجود همه مشکلات آن را تا پیروزی انقلاب و حیات طیبه شان پس از پیروزی انقلاب استوار نگاه داشت و رهبر معظم انقلاب در سی سال گذشته در مقابله با استکبار جهانی آن را ادامه داده است.

او، با اشاره به فشار‌های مختلف داخلی و خارجی بر رهبر انقلاب در این سی سال، بیان کرد: این توطئه‌ها به گونه‌ای طراحی می‌شود که هر روز نظام را بر سر دوراهی و دغدغه‌ها قرار می‌دهد، اما با درایت و مدیریت رهبر معظم انقلاب نه تنها این توطئه‌ها خنثی شده بلکه منویات ایشان سبب همراهی گسترده و بیشتر مردم شده است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به ارزش‌ها و آرمان‌های امام امت و رهبر انقلاب گفت: غبارزدایی از چهره مخدوش اسلام در چندین قرن، ارائه مفاهیم اسلام ناب محمدی به مردم و توجه به مردم ارزش‌هایی است که امام راحل و رهبر انقلاب بر آن تاکید داشته و دارند.

احمدیان با اشاره به متفاوت بودن نوع نگاه به شهیدان انقلاب اسلامی ایران با کشته شدگان جنگ در  دنیا، بیان کرد: کشته شدگان جنگ در سایر کشور‌های دنیا از مواهب اخروی محروم هستند و تاثیرگذاری بر نظام حاکم و مردمانشان ندارند در حالی که شهدای انقلاب اسلامی دارای زندگی ابدی بوده و برکات خون آن‌ها جامعه ما را متنعم ساخته است.

او افزود: یکی دیگر از از برکت خون پاک شهدا، تاثیرپذیری جنبش‌های آزادی بخش از یوغ استعمار است که نشان داده چگونه انقلاب ما با خون این شهیدان در گستره منطقه‌ای و جهانی سبب بیداری اسلامی و همه آزادی خواهان جهان شده است.

رئیس مرکز راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر دشمن در سند ۲۰۲۰ به دنبال حذف کلمه شهادت است بر این اساس بوده تا استراتژی رهبر انقلاب که ملتی که شهادت دارد هرگز اسارت ندارد را حذف و دفاع از آرمان‌های انقلاب را از ما بگیرد.

احمدیان، یکی از پیام‌ها و ارزش‌های شهدا را ایجاد استقلال و آزادی دانست و گفت: اگر چهل سال امریکایی‌ها به دنبال ضربه زدن به نظام ما هستند، اما موفق نمی‌شوند به دلیل برکت خون شهداست که فرهنگ ایثار و شهادت را در این کشور نهادینه و هر قشر و گروهی را مدافع انقلاب کرده است.

انتهای پیام/ک

 

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.