برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل

رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال،از برخورد با متخلفان و متجاوزان اجرای طرح خروج دام از جنگل در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، حجت الاسلام اکبری رئیس کل دادگستری مازندران در جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان به اجرای طرح خروج دام از جنگل اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف حفظ منابع جنگلی، زمین به متولیان تحویل شد، اما متولیان بجای اسکان دام، زمین‌ها را قطعه بندی کرده و فروخته اند.

او افزود: همه افرادی که در این خصوص وظیفه‌ای بر عهده داشتند و به وظیفه خود عمل نکردند به عنوان مجرم برخورد قانونی می‌شود.

حجت الاسلام اکبری بر برخورد جدی با متخلفان و متجاوزان به حوزه منابع طبیعی و محیط زیست تاکید کرد و گفت: با افرادی که در صدد تجاوز به منابع ملی هستند مقابله خواهد شد و این مقابله مستلزم هزینه است.

او افزود: پس از رای دادگاه و در صورت اعلام حقانیت دستگاه دولتی، هزینه به دستگاه اجرایی بازگردانده خواهد شد.

رئیس کل دادگستری مازندران بر تسریع روند رسیدگی پرونده‌های مرتبط با آزادراه قائشمهر- ساری تاکید کرد و گفت: این طرح ملی بسیار با ارزش است و همه باید کمک کنند تا حسب قانون، موانع برداشته شده و طرح به سرانجام برسد.

او به دادستان قائمشهر دستور داد پرونده‌های اختلاف دستگاه‌های اجرایی با اشخاص حقیقی یا اشخاص حقوقی غیر دولتی با سرعت، دقت و جدیت رسیدگی شود.

حجت الاسلام اکبری تاکید کرد اختلاف بین دستگاه‌های اجرایی در شورای حل اختلاف استانداری حل و فصل خواهد شد و نیازی به اقامه دعوی حقوقی نیست.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار