محورهای مسدود شده در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شد

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت:راه ارتباطی فنوج – کتیج – رمشک در جنوب این استان که به دلیل طغیان رودخانه‌های محلی و سیلاب بسته شده بود با تلاش راهداران بازگشایی شد.

محورهای مسدود شده در جنوب سیستان و بلوچستان بازگشایی شدبه گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، عبدالرحمن شهنوازی مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: محور های فنوج – کتیج – رمشک براثر وقوع بارش‌های رگباری و طغیان رودخانه‌های محلی از ۱۷ آذر بسته شده بود که با تلاش راهداران بازگشایی شد.

او  از تعطیلی مدارس چهار شهرستان سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: تمامی مدارس شیفت صبح و عصر نیکشهر و فنوج و مدارس شیفت صبح خاش و شیفت عصر مهرستان امروز چهارشنبه به دلیل بارش باران و آبگرفتگی معابر تعطیل اعلام شد.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان هواشناسی سامانه بارشی تا فردا در استان فعال است.

او  بیان کرد: انتظار می‌رود در جریان فعالیت این سامانه بارشی بویژه برای روز‌های امروز و فردا در نواحی مرکزی و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های محلی رخ دهد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار