تفاهم همکاری سپاهان ایران و اشتوتگارت آلمان

باشگاه های سپاهان و اشتوتگارت با یکدیگر تفاهم همکاری امضا کردند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، در پی دیدار نماینده باشگاه اشتوتگارت آلمان با مدیران باشگاه سپاهان، همکاری این ۲ باشگاه فعال ایرانی وآلمانی عملیاتی می‌شود.

علی آذری ازچهره‌های نام آشنای ایرانی که در عرصه‌ی فوتبال آلمان فعالیت می‌کند، به عنوان نماینده باشگاه اشتوتگارت آلمان در باشگاه سپاهان حاضر شد و با مسعودتابش مدیرعامل این باشگاه و محمدعلی بصیریان مدیرآکادمی فوتبال سپاهان دیدار وگفتگوکرد.

علی آذری پس از بازدید از آکادمی فوتبال سپاهان در گفت و گویی با پایگاه خبری سپاهان هدف از حضور خود در این باشگاه را چنین اعلام کرد:
سال گذشته که به همراه برخی از روسا و مدیران باشگاه اشتوتگارت به ایران آمدیم، بازدیدی از باشگاه سپاهان داشتیم و با ساختار آکادمی فوتبال  و بخش استعدادیابی آن آشنا شدیم و قرار شد همکاری دو سویه‌ای را با هم داشته باشیم که برهمین اساس از سوی کارشناسان و دست اندرکاران در باشگاه اشتوتگارت بررسی‌های لازم انجام شد و امروز هم مذاکراتی را با  تابش و همکارانش در بخش آکادمی فوتبال داشتم تا بتوانیم هرچه زودتر اقدامات اجرایی را انجام دهیم.

شایان ذکر است پیش از این مدیران باشگاه‌های سپاهان ایران و اشتوتگارت آلمان درخصوص همکاری در زمینه آکادمیک ورزشی و همچنین ارتقای سطح دانش و فنی تیم‌های پایه فوتبال به تفاهم رسیده بودند.


بیشتر بخوانید: شهرخودرو یک - سپاهان یک/ مدعیان لیگ به تساوی رضایت دادند


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار