هفته ششم لیگ قهرمانان اروپا؛

جدال جذاب بایرن و تاتنهام در مونیخ/ کار نه چندان سخت اتلتیکو برای نهایی کردن صعود

رقابت‌های لیگ‌ قهرمانان اروپا امشب با برگزاری ۸ دیدار پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا با برگزاری هشت دیدار در گروه‌های اول تا چهارم پیگیری می‌شود تا پرونده این رقابت‌ها در دور مقدماتی به طور کامل بسته شود. این بازی‌ها شب گذشته هم با برگزاری هشت دیدار پیگیری شد که از جمله اتفاق‌های جالب آن می‌توان به حذف تیم فوتبال اینتر و آژاکس از ادامه رقابت‌های لیگ قهرمانان اشاره کرد.

بازی‌های امشب هم شاهد رقابت‌های مهمی خواهد بود که از جمله آن‌ها می‌توان به دیدار تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و تاتنهام اشاره کرد.

گروه اول

پاری سن ژرمن - گالاتاسرای (۲۳:۳۰)
کلوب بروژ - رئال مادرید (۲۳:۳۰)

جدال جذاب بایرن و تاتنهم در مونیخ/ کار نه چندان سخت اتلتیکو برای نهایی کردن صعود

تیم فوتبال پاری سن ژرمن در گروه نخست این رقابت‌ها با ۱۳ امتیاز در رده نخست جدول قرار دارد و بیش از این حضورش در دور حذفی لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کرده بود تیم فوتبال رئال مادرید هم با ۸ امتیاز در جایگاه دوم این گروه قرار دارد این تیم هم پیش از این حضورش در دور نهایی مسجل شده است. تیم‌های فوتبال کلوب بروژ و گالاتاسرای هم به ترتیب با سه و دو امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارد.

دیدار‌های امشب این گروه برای تیم‌های پاری سن ژرمن و رئال مادرید تشریفاتی خواهد بود، زیرا با توجه به اختلاف امتیاز دو تیم، رئالی‌ها حتی شانس صدرنشینی و کسب عنوان نخست گروه را هم ندارند، اما این بازی برای دو تیم انتهای جدولی بسیار مهم است و تیمی که بتواند نتیجه بهتر را بگیرد، شانس آن را خواهد داشت در رقابت‌های لیگ اروپا به میدان برود.

گروه دوم

بایرن مونیخ - تاتنهام (۲۳:۳۰)
المپیاکوس - ستاره سرخ بلگراد (۲۳:۳۰)

دو تیم مدعی این گروه یعنی بایرن مونیخ و تاتنهام پیش از این حضورشان در دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را مسجل کرده اند. بایرنی‌ها با ۱۵ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و تاتنهام‌ها هم با ۱۰ امتیاز در جایگاه دوم ایستاده است. تیم‌های فوتبال ستاره سرخ بلگراد و المپیاکوس هم به ترتیب با ۳ و یک امتیاز در رتبه‌های سوم و چهارم این گروه قرار دارند.

جدال جذاب بایرن و تاتنهم در مونیخ/ کار نه چندان سخت اتلتیکو برای نهایی کردن صعود

مصاف حساس این گروه امشب در بالا و پایین جدول انجام می‌شود. تاتنهام شانس آن را هم ندارد تا برای عنوان صدرنشینی مبارزه کند، اما مصاف دو تیم به دلیل تقابل بسیاری از ستاره‌ها و همچنین نتیجه‌ای که در بازی گذشته دو تیم رقم خورده، از اهمیت بالایی برخوردار است.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در دیدار رفت این رقابت‌ها با نتیجه ۷ بر ۲ تاتنهام را از پیش رو برداشت. این بازی تاثیر زیادی روی روند بازی تاتنهامی‌ها گذاشت و آن‌ها را با مشکلات جدی مواجه کرده بود. دیگر دیدار این گروه میان تیم‌های المپیاکوس و ستاره سرخ بلگراد خواهد بود، دیداری که برای دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و برنده آن می‌تواند به لیگ اروپا برسد.

گروه سوم

دیناموزاگرب - منچستر سیتی (۲۱:۲۵)
شاختار - آتلانتا (۲۱:۲۵)

جدال جذاب بایرن و تاتنهم در مونیخ/ کار نه چندان سخت اتلتیکو برای نهایی کردن صعود

تیم فوتبال منچسترسیتی پیش از این هفته با ۱۱ امتیازی که کسب کرده است توانسته صعود به دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا را قطعی کند. شاگردان پپ گواردیولا امشب در مصافی تشریفاتی مقابل دیناموزاگرب به میدان می‌رود. البته وضعیت دومین تیم راه یافته به دور دوم رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در این گروه مشخص نیست و بازی‌های امشب تکلیف آن دو سهمیه را هم مشخص می‌کند.

تیم‌های فوتبال شاخدار دیناموزاگرب و آتلانتا به ترتیب با ۶، ۵ و ۴ امتیاز در رتبه‌های دوم تا چهارم این گروه قرار دارند و تقریباً شانس برابری برای صعود به دور حذفی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا دارند. همچنین یکی از این سه تیم هم باید در رقابت‌های لیگ اروپا حاضر شود.

گروه چهارم

بایر لورکوزن - یوونتوس (۲۳:۳۰)
اتلتیکو مادرید - لوکوموتیو مسکو (۲۳:۳۰)

تیم فوتبال یوونتوس با ۱۳ امتیاز در صدر جدول رقابت‌های این گروه قرار دارد پس از آن‌ها اتلتیکومادرید با ۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد. بایر لورکوزن هم با ۶ امتیاز در جایگاه سوم قرار دارد و تیم چهارم این گروه‌ لوکوموتیو مسکو با سه امتیاز است. رقابت‌های این گروه امشب حساس و دیدنی خواهد بود، یوونتوس باید در خانه بایرلورکوزن به میدان برود که با تمام توان به میدان می‌آید تا سهمیه این گروه را برای حضور در دور حذفی کسب کند. البته همه چیز بستگی به دیگر دیدار این گروه، یعنی لوکوموتیو مسکو و اتلتیکو مادرید دارد.

جدال جذاب بایرن و تاتنهم در مونیخ/ کار نه چندان سخت اتلتیکو برای نهایی کردن صعود

شاگردان سیمئونه اگر بتوانند از سد حریفشان بگذرند، بدون دردسر  جواز حضور در دور حذفی را پیدا می‌کنند، وگرنه آن‌ها باید منتظر دیدار تیم‌های بایرن لورکوزن یوونتوس باشد.

یکی از تیم‌های بایرلورکوزن و اتلتیکو مادرید و لوکوموتیو مسکو و هم می‌تواند در رقابت‌های لیگ اروپا حاضر شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار